Titel

telecombeheerder

Organisatie

Let op!

  • We mogen op deze opdracht geen freelancers aanbieden
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in (provincie) Groningen / Noord NL. Reistijd woon-werk bedraagt max. 45-60 min.
  • Intakegesprekken vinden 01-09-2022 plaats. Gelieve hier rekening mee te houden
  • Duur v/d opdracht; 1 jaar á 32-40 uur p/w
  • Er dient een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) overlegd te worden bij gunning. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor de kandidaat/leverancier
  • De klant hanteert het Bring Your Own Device (BYOD) principe: er dient een zakelijke mobiele telefoon beschikbaar te worden gesteld door Dienstverlener dan wel dient tijdelijk personeel hier zelf over te beschikken. Het uitgangspunt voor tijdelijk personeel is dat zij over een standaard werkplek (‘thin cliënt’) kunnen beschikken, tenzij de lijnmanager beslist dat tijdelijk personeel zijn/haar eigen hardware/laptop dient te gebruiken. De gebruikskosten zijn nadrukkelijk niet declarabel en derhalve voor rekening van de Dienstverlener dan wel tijdelijk personeel

Functie eisen

  • Mbo+ werk- en denkniveau, met bij voorkeur een opleiding richting IT
  • Minimaal 3-5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Kennis en ervaring met vaste en mobiele telecommunicatie (inclusief Cloud telefonie) óf bereidheid om aanvullende cursussen of opleiding te volgen
  • Kennis van ITIL processen
  • Een geldig VCA certificaat (in verband met werkzaamheden op locatie) of de bereidheid om dit binnen 2 maanden te behalen

Compententies

Qua persoonlijkheid ben je klantgericht, flexibel en beschik je over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden, zowel in het Nederlands als Engels.


Achtergrond opdracht

Achtergrond

Werken bij onze klant (netbeheerder, transporteur gas) betekent werken in een professionele omgeving die volop in beweging is. Een organisatie met een belangrijke maatschappelijke rol. Samen met alle collega’s lever je een bijdrage aan de realisatie van o.a. de Energietransitie. Engineers, business developers, ICT’ers, managers, administratieve kracht en dispatchers, samen en met de nodige energie koersen ze richting 2030.


Dit willen ze bereiken met medewerkers vanuit diverse achtergronden, opleidingen en nationaliteiten. De klant is een organisatie waar men gelooft dat elkaars verschillen, kwaliteiten en talenten hen sterker maken. Een organisatie waar iedereen ertoe doet en zichzelf mag zijn. De klant is ondertekenaar van het Diversiteit in Bedrijf charter, omdat zij ervan overtuigd is dat diverse teams beter presteren.


Werkzaamheden / verantwoordelijkheden

Je komt te werken bij de afdeling IN (ICT Diensten Netwerk). IN bestaat uit 4 subgroepen, te weten: Netwerk, Telecom, Operationele Security en Servicemanagement. De telecomgroep bestaat uit 3 medewerkers en beheert landelijk het vaste- en mobiele telecommunicatienetwerk van Gasunie. Hierbij gaat het om vaste telefooncentrales, cloudtelefonie, mobiele telefonie, maar ook om noodcommunicatievoorziening, satellietcommunicatie, voice logging, portofonie en semafonie.


De werkzaamheden van deze afdeling vinden normaal gesproken plaats op werkdagen tussen 08:00 en 17:30. Daarnaast is het incidenteel mogelijk dat onderhoudswerkzaamheden of het verhelpen van storingen buiten kantoortijden kan plaatsvinden. Dit kan zowel op het hoofdkantoor zijn als op een van de locaties in het land.

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 25 augustus 2022, vóór 13.00 uur je recente Cv & motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

 

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor IT Management & Support