Titel

Technisch Data Analist

Organisatie

De opdrachtgever is een regionale Nederlandse Netbeheerder die voornamelijk in de Randstad opereert. De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het transport van elektriciteit en gas naar circa 2 miljoen huishoudens en industriële klanten.

Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden (maand + jaartal).


Referentie: Een overzichtelijke omschrijving van gevraagde werkzaamheden in een eerdere tewerkstelling. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week. U dient de contactgegevens in het cv op te geven.


Let op!

- Er kan gevraagd worden om een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor de kandidaten zelf.

- De opdrachtgever stuurt aan op het ‘bring your own device’ principe. De opdrachtgever verzoekt de externe medewerker gebruik te maken van een eigen mobiele telefoon en/of laptop.’

- Een screening kan onderdeel van de procedure zijn.

- Tariefindexatie is niet toegestaan

Functie eisen

  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare HBO werk - en denkniveau.


Wensen

  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring systeemkennis van: Dergelijke office applicaties.


Competenties

  • Goed kunnen plannen
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Flexibele instelling
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Resultaatgericht
  • Proactief
  • Luistervaardig

Achtergrond opdracht

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het programma ‘Overdracht Transformatoren’ binnen de afdeling Asset Management. Het team is enthousiast, jong én ambitieus en bestaat uit ongeveer 9 collega’s. Binnen dit programma lopen verschillende projecten.


deze organisatie wil commerciële activiteiten en assets overdragen, zodat deze organisatie zich kan focussen op kerntaken.


Je draagt bij aan het aan de belangrijkste kerntaak het realiseren van de energietransitie. Hiervoor wil deze organisatie zijn commerciële activiteiten overdragen aan een commerciële partij. deze organisatie heeft assets in beheer die commercieel zijn en die deze organisatie dus wil overdragen aan een derde partij.


In het project Overdracht LS-rekken wordt er huur opgestart bij klanten voor het gebruik van LS-rekken en worden de LS-rekken vervolgens verkocht aan een derde partij. Een LS-rek is nodig om een aansluiting te realiseren en heeft als functie om de laagspanning te distribueren. In dit project ben je de rechterhand van de projectleider, en jouw rol is om samen met de projectleider te zorgen dat het overdragen van LS-rekken volgens planning gebeurt. Jouw rol bestaat grofweg uit de volgende werkzaamheden:


Je analyseert, verzamelt en controleert alle revelante gegevens over LS-rekken en bijbehorende klanten. Nauwkeurigheid is hiervoor erg belangrijk, want deze gegevens worden o.a. gebruikt om te bepalen of Stedin recht heeft om huur op te starten en om dit bij de juiste klant te doen. Het uitvoeren van klantcontact, zoals het versturen van klantbrieven en het ondersteunen van het KCC (Klant Contact Center) met het beantwoorden van vragen van klanten. Het coördineren van projectwerkzaamheden, waaronder:


  • Het zelfstandig coördineren van een inhoudelijk onderwerp. Je bent in staat om vanuit een probleem, een oplossing aan te dragen en na samenspraak met de projectleider de acties te coördineren en op te volgen.
  • Structuur aanbrengen in het project. Voorbeeld: structureren en overzichtelijk maken van informatie per klant.

Je denkt actief mee in hoe processen verbeterd kunnen worden. Er is veel ruimte om zelf initiatief te nemen en verbeterideeën door te voeren.


Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 29 september 2022, voor 09.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

 

De locatie van de uit te voeren werkzaamheden kan i.v.m. COVID-19 afwijken.

Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door De Staffing Groep. Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Farida Amierali

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor Business Analysis & Process Management