Titel

Technisch Administratief Medewerker Intake a.i.

Organisatie

De opdrachtgever is een regionale Nederlandse Netbeheerder die voornamelijk in de Randstad opereert. Ze is verantwoordelijk voor het transport van elektriciteit en gas naar circa 2 miljoen huishoudens en industriële klanten.

 

Let op!

  • Gesprekken zullen plaatsvinden in de week van 2 augustus. Zorg dat uw kandidaat beschikbaar is voor het gesprek
  • Er kan gevraagd worden om een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor de kandidaten zelf
  • Een screening kan onderdeel van de procedure zijn
  • Tariefindexatie is niet toegestaan

Functie eisen

  • De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Voor de duur van de opdracht kun je bij ons in dienst treden
  • Gerichte motivatie verplicht ingaande op alle gestelde eisen
  • Onder een Cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4
  • Het Cv is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden
  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift
  • Kandidaat heeft afgeronde Mbo/Hbo opleiding bij voorkeur in een administratieve richting
  • Kandidaat heeft kennis van het MS Office pakket; Word, Excel, Outlook, etc.
  • Kandidaat beschikt over (beperkte) technische kennis van elektriciteit, gas, water en cai



Wensen

Kennis van Diasys en Iris, SAP.

 

Competenties

  • Dagelijkse proactieve opstelling
  • Klantvriendelijk
  • Assertiviteit
  • Een enthousiaste en leergierige houding

Daarnaast;

  • Goed kunnen plannen
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Flexibele instelling
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Resultaatgericht
  • Proactief
  • Luistervaardig

Achtergrond opdracht

Achtergrond

Vanwege grote achterstand bij Werkvoorbereiding (Intake), zijn we voor onze klant (netbeheerder) op zoek naar een Technisch Administratief Medewerker Intake a.i.

 

Verantwoordelijkheden / werkzaamheden

De Technisch/ Commercieel Administratief Medewerker is verantwoordelijk voor de administratieve verwerking in de systemen. Zij ondersteunen de Coördinatoren bij de realisatie van alle opdrachten incl. aansturing uitvoering (intern en aannemer) tot en met de in beheer name (facturering, schetsen ,vergunning verwerking) wordt uitgevoerd. Met alle opdrachten wordt bedoeld de disciplines Elektriciteit, Gas, Water, Data (CAI/Glasvezel) en alle varianten. Dit vertaald zich in de volgende werkzaamheden;

 

  • Ondersteunen coördinatoren Administratief verwerken van alle opdrachten in de systemen incl. aansturing uitvoering (intern en aannemer) tot en met de in beheer name (facturering, schetsen ,vergunning verwerking) wordt uitgevoerd. Met alle opdrachten wordt bedoeld de disciplines Elektriciteit, Gas, Water, Data (CAI/Glasvezel) en alle varianten
  • Verzorgen klantcontact van aanvraag tot en met in beheer name inclusief de tweede lijn vraagbaak voor Front Office
  • Administratief verwerken van alle opdrachten in de systemen incl. aansturing uitvoering (intern en aannemer) tot en met de in beheer name (facturering, schetsen ,vergunning verwerking) wordt uitgevoerd. Met alle opdrachten wordt bedoeld de disciplines Elektriciteit, Gas, Water, Data (CAI/Glasvezel) en alle varianten
  • Opdracht compleet maken, voorbereiden, plannen (EAN, vergunningen, materialen, vervuilde grond). Verzorgen contact met aannemers en andere betrokken afdelingen
  • Controle op aangeleverde documenten, openstaande acties, offertes, opdrachten van aanvraag tot en met in beheer name. Het beoordelen van ingeleverde schetsen op het gebied van Elektriciteit, gas, water, CAI/glasvezel. Opvolging geven aan incomplete of onjuiste input (najagen aannemers)
  • Administratieve verwerking in de systemen voor de disciplines E, G W, CAI/Glasvezel. iedere medewerker heeft eigen primair aandachtsgebied per disciplines. Naar de toekomst toe verwachten wij een brede inzetbaarheid
  • Het aanmaken van ATB’s en betaalopdrachten van aannemers verzorgen (van met name Hoogbouw)
  • Afwerken uitgevoerde opdrachten (tekenkamer, facturen en financieel verrekenen)

De omvang van de werkzaamheden betreft de administratieve verwerking van in totaal ongeveer 150 aanvragen en fysieke aansluitingen per week.

 

Afdeling / team

De functie is gesitueerd op afdeling Aansluitingen binnen de Business Unit Klant & Markt. De afdeling Aansluitingen behandelt alle aanvragen voor nieuwe aansluitingen, wijzigingen en verwijderen af. Het betreft (kleinverbruik) aansluitingen voor de disciplines Elektriciteit (inclusief OV), gas, water en data.

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 11 augustus 2021, voor 09.00 uur je recente Cv + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

 

De locatie van de uit te voeren werkzaamheden kan i.v.m. COVID-19 afwijken.

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor Overig