Titel

Integratie Beheerder

Organisatie

Let op!

  • Je bent bij voorkeur woonachtig in (provincie) Groningen / Noord NL. Reistijd woon-werk bedraagt max. 45-60 min.
  • Intakegesprekken vinden plaats op 15-12-2021 in de ochtend. Gelieve hier rekening mee te houden
  • Het betreft een inzet van maximaal 1680 uur per jaar á 40 uur per week. Duur project: 3 januari 2022 t/m 31 december 2022
  • Er dient een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) overlegd te worden bij gunning. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor de kandidaat/leverancier
  • De klant hanteert het Bring Your Own Device (BYOD) principe: er dient een zakelijke mobiele telefoon beschikbaar te worden gesteld door Dienstverlener dan wel dient tijdelijk personeel hier zelf over te beschikken. Het uitgangspunt voor tijdelijk personeel is dat zij over een standaard werkplek (‘thin cliënt’) kunnen beschikken, tenzij de lijnmanager beslist dat tijdelijk personeel zijn/haar eigen hardware/laptop dient te gebruiken. De gebruikskosten zijn nadrukkelijk niet declarabel en derhalve voor rekening van de Dienstverlener dan wel tijdelijk personeel

Functie eisen

  • Afgeronde Hbo opleiding
  • Meerjarige aantoonbare en relevante ervaring met applicatie integraties
  • Kennis van / ervaring met het beheren van applicaties
  • Kennis van / ervaring met een Windows infrastructuur
  • Kennis van / ervaring met IIS
  • Kennis van / ervaring met Powershell
  • Kennis van / ervaring met Azure DevOps (Continuous Delivery / Release Management) 
  • Kennis van / ervaring met OTAP processen

Wensen

  • Kennis van / ervaring met Microsoft SQL Server
  • Kennis van / ervaring met Microsoft BizTalk 
  • Kennis van / ervaring met Web Services (WCF) 

Competenties

Als Beheerder ben je een teamspeler, creatief, communicatief en klantgericht. Je overziet het hele applicatielandschap, kent de belangen van de verschillende applicaties en je hebt kwaliteit en zorgvuldigheid hoog in het vaandel staan. Een drive om handmatige handelingen zoveel mogelijk te automatiseren wordt zeer gewaardeerd. Bovendien heb je een gestructureerde en effectieve werkwijze als het gaat om het oplossen van problemen. Je staat communicatief je mannetje en durft het initiatief te nemen (zowel naar klant als naar het team). Daarnaast analytisch, in staat probleem-oplossend te werken en creatief in het bedenken van slimme oplossingen voor beheer en onderhoud.

Achtergrond opdracht

Achtergrond

Als Integratie Beheerder ben je onderdeel van het Integratieteam van onze klant (netbeheerder). Het Integratieteam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het beheer van de integraties tussen interne (eigen) applicaties en de integraties met haar externe stakeholders. Het integratieteam werkt in een Windows omgeving met voornamelijk BizTalk en Microsoft SQL Server. Het gaat hier om ruim 400 integraties die maandelijks miljoenen berichten afhandelen.

 

Verantwoordelijkheden / werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor functioneren van de integraties tussen applicaties en het in standhouden van het Integratieplatform (Microsoft BizTalk) 
  • Bewaken van de afhandeling van de integraties en het corrigeren van eventuele incidenten 
  • Optreden als aanspreekpunt namens het Integratieteam voor de Functioneel Beheerders van de applicaties die gebruik maken van het integratielandschap
  • Zorgdragen voor een goede administratie over het integratielandschap
  • Ondersteunen van testers en gebruikers tijdens projecten 
  • Reviewen van Functionele Ontwerpen en Technische Ontwerpen

Team / afdeling

Binnen de afdeling IG bevindt zich het Integratieteam. Het Integratieteam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het beheer van de integraties tussen de interne (eigen) applicaties en de integraties met haar externe stakeholders.

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 8 december 2021, voor 13.00 uur je recente Cv & motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid / geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor Overig