Titel

Support Engineer (2e Lijns)

Organisatie

DICTU levert ICT en digitale diensten voor Ministerie EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatie doelen van haar opdracht gevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart.

Meer informatie vindt u op https://www.dictu.nl

Achtergrond opdracht

  • Verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten en problems;
  • Onderhoudt contacten met Functioneel Applicatie Beheerders;
  • Onderhoudt documentatie (technisch en functioneel);
  • Stemt af met betrokken teams;
  • Overleg met de diverse gebruikers, TAB medewerkers en mogelijk ook leveranciers;
  • Bijwerken incident en change mngmnt systeem Topdesk;


Achtergrond opdracht:

DICTU beheerd voor haar klanten/diensten een 15.000 werkplekken waarbij de infrastructuur van de werkplek omgeving on-premise is gesitueerd en er vooralsnog niet narukkelijk gebruik wordt gemaakt van de Publieke Cloud omgeving


.Toelichting van de omgeving:

DICTU heeft een grote verscheidenheid aan infrastructuren en type werkplekken met een groot aantal applicaties en koppelingen met business applicaties. DICTU draagt zorg voor het beheren van de omgevingen en de verschillende verbindingen naar mobiele apparaten en een samenwerking met de aanleverende en ontvangende diensten.De gevraagde functie dient zorg te dragen voor herstel van Incidenten, 2e lijn, op de totale werkplek infrastructuur en zoekt voor herstel van de incidenten naar communicatie met de betrokken systeem beheerders in de 3e lijn. De mogelijkheid gaat geboden worden ook eenvoudige wijzigingen door te voeren op de diverse omgevingen van de werkplek infrastructuur.


De incidenten en wijzigingen worden gecontroleerd en geadministreerd in het incident/mngmnt systeem Topdesk

Functie eisen

  • Algemene kennis van automatiseringstechnieken en infrastructuren
  • Kennis van architectuur van omgevingen.
  • Kennis van standaard applicatie technieken waaronder Office en aanvullende werkplek applicaties.
  • Mondelingen en klantgerichte vaardigheden
  • Kennis van standaard applicatie technieken waaronder Office en aanvullende werkplek applicaties
  • Kennis van architectuur van omgevingen.


Wensen:

  • Kan goed organiseren en structureren / houd het overzicht.
  • Heeft een goed conceptueel vermogen.


Competenties:

  • Toegewijd aan het leveren van kwaliteit
  • Zelfstandig en pro-actief
  • Resultaatgericht en pragmatisch
  • Communicatief vaardig


Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 18 januari 2021, voor 17.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.


De locatie van de uit te voeren werkzaamheden kan i.v.m. COVID-19 afwijken

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor IT Management & Support