Titel

Servicedesk medewerk (3FTE)

Organisatie

Energie

Achtergrond opdracht

Als tijdelijk medewerker van de servicedesk ondersteun je het programma Digitaal Werken. Vanuit dit programma worden alle medewerkers voorzien van een mobiel apparaat. Je verleent hiervoor telefonisch (eerstelijns) ondersteuning en handelt meldingen hieromtrent op een efficiënte en klantvriendelijke manier af.
 
De taken omvatten:

  • Gebruikers telefonisch te woord staan;
  • Leveren van ondersteuning aan gebruikers aan de balie of op afspraak op locatie;
  • Registeren van de meldingen in het call registratie systeem;
  • Oplossen van incidenten binnen de scope van Digitaal Werken;
  • Informeren van gebruikers over oplostermijnen en status;
  • Waar nodig schrijven van werkinstructies en gebruikershandleidingen;
  • Nauw samenwerken met vaste servicedesk medewerkers en DiGi coaches.

Functie eisen

 

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Brede ICT kennis, MBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van ITIL (v3), bij voorkeur ITIL foundation gecertificeerd;
  • Actuele kennis van Windows 7, Office 2016, IOS 11, Office365 apps;
  • Affiniteit met mobiele apparaten zoals iPads;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;

Overig:

  • Sociaal vaardig; Teamplayer, ook afdeling overstijgend.
  • Servicegerichte instelling; Professionele houding.
  • Nauwkeurig; Stipt.
  • Representatief;
  • Stressbestendig;
  • Initiatief; Pakt dingen vanuit zichzelf op een goede manier op.
  • Geeft en ontvangt feedback.
  • Goed empathisch vermogen.
  • Communicatief sterk.

Opdracht informatie

Let op! Bij deze opdrachtgever mogen we geen ZZP'ers aanbieden. Kandidaten moeten binnen één uur reisafstand van Groningen wonen.
Het betreft een inzet van 40 uur per week. Maximaal 1680 uur per jaar. 

Interesse? Stuur ons je CV (Word), motivatie en uurtarief vóór dinsdag 28 augustus 17:00.

Intakegesprekken staan gepland op donderdag 6 september tussen 13:00 en 16:00.

Gerelateerde opdrachten

Voor Overig