Titel

Purchasing Assistent

Organisatie

De opdrachtgever is een toonaangevende fabrikant van generieke geneesmiddelen

Functie eisen

  • MBO niveau
  • Administratief
  • Kennis SAP
  • Ervaring binnen Inkoop
  • Nederlands en Engels
  • MS Office
  • Uitstekend communicatief


Achtergrond opdracht

Binnen de afdeling Procurement zijn we op zoek naar tijdelijke ondersteuning van de afdeling. Deze medewerker zal veel contact hebben met de interne bestellers en de leveranciers van de opdrachtgever. Om een aantal structurele verbeteringen door te voeren, zoeken we extra capaciteit om de dagelijkse activiteiten doorgang te laten vinden zodat de andere medewerker een aantal projecten kan voltooien.


  • Taken:Beoordelen van bestel aanvragen (purchase requisitions) aan de hand van werkinstructies
  • Omzetten van bestel aanvragen in inkooporders (purchase orders)
  • Controleren van orderbevestigingen en facturen op basis van gemaakte afspraken
  • Digitaal versturen van inkooporders aan leveranciers
  • Ontvangen en archiveren van order bevestigingen
  • Reclameren bij verschillen in orders, order bevestigingen, levertermijnen en/of facturen bij de leverancier en/of interne besteller. Waar nodig escalatie naar de verantwoordelijke inkoper en zorgdragen voor juiste opvolging.
  • Aanvraag voor nieuwe leverancier in systeem ondersteunen en/of afwikkelen
  • Verzorgen van rapportages aangaande bestelproces
  • Ondersteunen van de afdeling in het inkoopproces om de gezamenlijke doelstellingen te realiseren

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 28 oktober 2021, voor 17.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

 

De locatie van de uit te voeren werkzaamheden kan i.v.m. COVID-19 afwijken.

Mail mij deze opdracht