Titel

Projectleider herinrichting Servicedesk

Organisatie

Waterschap.

Achtergrond opdracht

Momenteel is onze klant druk bezig om de interne service desk goed neer te zetten. Als Projectleider herinrichting Servicedesk speel je hier een belangrijke rol in.


Als Processpecialist hou je je onder andere bezig met data analyse, procesoptimalisatie, digitalisering van processen en als geheel het management van interne dienstverlening ondersteunen tijdens deze transitie. Je bent daarnaast het eerste aanspreekpunt voor het team van 6 medewerkers. Je rapporteert aan het afdelingshoofd Algemene Zaken en werkt nauw samen met de Teamleiders van Facilitair, IT en M&O. De servicedesk bestaat uit 6 medewerkers en deze behandelt alle interne klantvragen op het gebied van IT, Facilitaire Zaken en Mens & Organisatie van medewerkers van onze klant.


Dit ga je doen:

• Je bent het aanspreekpunt voor de servicedesk en richting management;

• Procesoptimalisatie van de eerste en tweedelijns processen van onze interne dienstverlening;

• Data analyse van de servicedesk resultaten;

• Het verzorgen van dashboards en rapportages ten behoeve van de servicedesk;

• Je bent de verbindende schakel tussen de processen van de afdelingen en de servicedesk.

Beschrijving afdeling

Je valt onder de afdeling Algemene Zaken en je werkt samen met de teamleiders van IT, Facilitaire Zaken en Mens & Organisatie.

Functie eisen

  • Je hebt aantoonbaar minimaal 2 succesvolle optimalisaties doorgevoerd met betrekking tot interne service desks bij verschillende organisaties;
  • Je hebt een HBO diploma;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met procesoptimalisatie, data analyse en de digitalisering van een interne service desk;
  • Je hebt ervaring met het geven van advies op senior management niveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring als verandermanager;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Competenties

De kandidaat dient te beschikken over de volgende competenties:

1. Onafhankelijk: Je werkt zelfstandig en zelfbewust. Je kunt zelfstandig omgaan met veranderingen en hindernissen. Je neemt een eigen standpunt in en verdedigt dit, rekening houdend met de missie van de organisatie.

2. Duidelijk communiceren: goed je eigen menig kunnen onderbouwen met heldere argumenten.

3. Samenwerken: Je zet je in om met anderen resultaten te bereiken, draagt daarmee bij aan het gezamenlijke doel. Je denkt en handelt vanuit gemeenschappelijke belangen.

4. Analytisch: Breed analyseren en in staat om hoofd- en bijzaken te scheiden.

* Deze competenties worden getest in een gesprek.

Wensen

  • Ervaring als projectleider of verandermanager met de optimalisatie van een servicedesk in de watersector.
  • ITIL of Prince2 gecertificeerd.

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons uiterlijk 25 november 2020, voor 08.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.


De locatie van de uit te voeren werkzaamheden kan i.v.m. COVID-19 afwijken

De werkzaamheden kunnen eventueel vanuit huis worden uitgevoerd

Mail mij deze opdracht