Titel

Medewerker Klantenservice

Organisatie

De opdrachtgever is een regionale Nederlandse Netbeheerder die voornamelijk in de Randstad opereert. De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het transport van elektriciteit en gas naar circa 2 miljoen huishoudens en industriële klanten.

Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden (maand + jaartal).


Referentie: Een overzichtelijke omschrijving van gevraagde werkzaamheden in een eerdere tewerkstelling. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week. U dient de contactgegevens in het cv op te geven.


Let op!

- Er kan gevraagd worden om een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor de kandidaten zelf.

- De opdrachtgever stuurt aan op het ‘bring your own device’ principe. De opdrachtgever verzoekt de externe medewerker gebruik te maken van een eigen mobiele telefoon en/of laptop.’

- Een screening kan onderdeel van de procedure zijn.

- Tariefindexatie is niet toegestaan

Functie eisen

Wie ben jij

Je bent ambitieus. Je hebt een plan voor je toekomst en je kunt goed verwoorden waarom de organisatie daar een onderdeel in is. Je weet wat je te bieden hebt en waarin je je wilt ontwikkelen bij het bedrijf. Je weet als geen ander de hospitality beleving te geven aan de klant. Ook tijdens weerstand gesprekken met boze of emotionele klanten. Voor deze functie heb je niet per se klantenservice ervaring nodig! Heb jij bijvoorbeeld in de horeca, in een winkel of als stewardess gewerkt en ben je nu toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zien wij jouw sollicitatie ook heel graag tegemoet!


Daarnaast ben of heb je:

  • je bent beschikbaar voor 32 tot 38 uur per week
  • je bent minimaal 4 dagen inzetbaar tussen maandag - vrijdag van 08:00 - 17:00 uur
  • je hebt de eerste drie maanden geen vakanties op de planning
  • je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau
  • je communicatieve vaardigheden zijn uitstekend, mondeling en in schrift
  • je bent emphatisch
  • je hebt een sterke drive
  • je bent beschikbaar vanaf 4 juli om te beginnen met werken

Achtergrond opdracht

Wat ga je doen?


Als klantenservice medewerker is geen dag hetzelfde. Je bent degene die verantwoordelijk is voor de directe afhandeling van uiteenlopende vragen. Dit kan gaan over bijvoorbeeld de slimme meter (een nieuw type gas- en elektriciteitsmeter), afsluiting van klanten met een betalingsachterstand of aanleg van een extra groep in de meterkast. Je begint met één skill, namelijk klantcontact aan de telefoon. Doe je het goed en heb je de taaltoets gehaald? Dan kan je je specialiseren in webcare. Je helpt de klant via Facebook, Twitter en Whatsapp. Je wordt stap voor stap opgeleid. Uiteindelijk beheers je alle skills en is geen dag hetzelfde.

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 4 juli 2022, voor 9:00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor Overig