Titel

Medewerker Klantenservice

Organisatie

De opdrachtgever is een regionale Nederlandse Netbeheerder die voornamelijk in de Randstad opereert. De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het transport van elektriciteit en gas naar circa 2 miljoen huishoudens en industriële klanten.

Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden (maand + jaartal).


Referentie: Een overzichtelijke omschrijving van gevraagde werkzaamheden in een eerdere tewerkstelling. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week. U dient de contactgegevens in het cv op te geven.


Let op!

- Er kan gevraagd worden om een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor de kandidaten zelf.

- De opdrachtgever stuurt aan op het ‘bring your own device’ principe. De opdrachtgever verzoekt de externe medewerker gebruik te maken van een eigen mobiele telefoon en/of laptop.’

- Een screening kan onderdeel van de procedure zijn.

- Tariefindexatie is niet toegestaan

Functie eisen

  • Je bent beschikbaar voor 30 tot 38 uur per week
  • Je bent minimaal 4 dagen inzetbaar tussen maandag - vrijdag van 08:00 - 17:00 uur
  • Je hebt de eerste drie maanden geen vakanties op de planning
  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Je communicatieve vaardigheden zijn uitstekend, mondeling en in schrift
  • Je bent beschikbaar vanaf 6 juni om te beginnen met werken


Achtergrond opdracht

Wat ga je doen?

Als klantenservice medewerker bij de organisatie is geen dag hetzelfde. Je bent degene die verantwoordelijk is voor de directe afhandeling van uiteenlopende vragen. Dit kan gaan over bijvoorbeeld de slimme meter (een nieuw type gas- en elektriciteitsmeter), afsluiting van klanten met een betalingsachterstand of aanleg van een extra groep in de meterkast. Je begint met één skill, namelijk klantcontact aan de telefoon. Doe je het goed en heb je de taaltoets gehaald? Dan kan je je specialiseren in webcare. Je helpt de klant via Facebook, Twitter en Whatsapp. Je wordt stap voor stap opgeleid door de organisatie. Uiteindelijk beheers je alle skills en is geen dag hetzelfde.

Welk traject gaat de kandidaat in?

De kandidaat begint met een opleidingsperiode van 3 weken. Dit is gedeeltelijk online en gedeeltelijk klassikaal.

Daarna een inwerk periode van 3 maanden waarbij er verwacht wordt dat de kandidaat op kantoor aanwezig is (Rotterdam Blaak).

Na deze periode werkt de kandidaat 50% thuis en 50% op kantoor. 32-38 uur per week.

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 19 mei 2022, voor 09.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

  • Eventuele intakegesprekken zullen plaats vinden op 24 mei 2022. Gelieve hier rekening mee te houden.

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor Overig