Titel

Medewerker Klantenservice

Organisatie

De opdrachtgever is een regionale Nederlandse Netbeheerder die voornamelijk in de Randstad opereert. De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het transport van elektriciteit en gas naar circa 2 miljoen huishoudens en industriële klanten.


Let op!

- Er kan gevraagd worden om een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor de kandidaten zelf.

- De opdrachtgever stuurt aan op het ‘bring your own device’ principe. De opdrachtgever verzoekt de externe medewerker gebruik te maken van een eigen mobiele telefoon en/of laptop.’

- Een screening kan onderdeel van de procedure zijn.

Achtergrond opdracht

Als klantenservice medewerker ben je verantwoordelijk voor de volgende telefonische administratieve werkzaamheden m.b.t. het invoeren en controleren van gegevens omschreven in de volgende activiteiten:


Binnen deze opdracht ben je zelf verantwoordelijk voor het afhandelen van eenvoudige en complexe klantvragen waarin zowel knelpunten, kwaliteit en planning voortdurend je aandacht hebben, waarin je zowel kan multi tasken als prioriteiten kunt stellen binnen korte tijd (stressbestendig).


Door jouw analyse en controles worden diverse werkzaamheden uitgevoerd , zoals het afhandelen van verkoop en servicegesprekken (klantvragen), klachtenafhandeling.

  • Je bent verantwoordelijk voor de volgende activiteiten;Het vastleggen van wijzigingen en/of afspraken met klanten.
  • Het afhandelen van meldingen binnen gestelde kaders door het verstrekken van informatie en advies.
  • Het functioneren als kennisexpert voor de klant namens Joulz
  • Het hebben van helicopterview binnen de keten waarbij je tevens een bijdrage levert aan het verbeteren van processen (klant en organisatie)
  • Klantvragen hebben betrekking op facturatie, meetdata, meet- en infratechniek.
  • Aandacht voor de klant staat dus hierbij centraal.
  • Het sturen op Klant Performance Indicatoren is voor jou bekend terrein.


Je bewaakt de kwaliteit van de (project)administratie, v.w.b. juistheid , volledigheid en tijdigheid in (financiële) CRM systeem. 

Functie eisen

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding op MBO/MBO+ niveau aangevuld met vakinhoudelijke en/of bedrijfskundige opleidingen of cursussen.
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • Binnen een organisatie waar diverse belangen een rol spelen beweeg je jezelf gemakkelijk en ben je een goede gesprekspartner binnen en buiten het team.
  • Ook onder druk van een (interne) opdrachtgever weet je de belangen van Joulz Diensten overeind te houden. klantvriendelijk/-gerichtheid is een standaard grondhouding richting de klant.
  • Je beschikt over de volgende competenties: Klantgericht, Proactief, doener, resultaatgericht, samenwerken, hands on mentaliteit en communicatief sterk.


Opdracht informatie

Interesse? Reageer dan vóór 29 januari, 17.00 uur met een recent *CV, motivatie, minimaal 2 referenties, beschikbaarheid en het uurtarief (incl. reis-, verblijfs-, parkeer- en kosten gebruik eigen mobiele telefoon en/laptop, exclusief BTW).


Let op

  • Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in WORD-formaat van maximaal 5 pagina's A4. 
  • Deze klant beschikt niet over eigen parkeergelegenheid, er dient gebruik te worden gemaakt van openbare parkeergarages in de omgeving. Parkeerkosten kunnen niet achteraf gedeclareerd worden. Daarentegen zijn de Openbaar vervoer voorzieningen wel heel goed.
  • Vacature kan mogelijk eerder van de website verdwijnen bij het vinden van een passende kandidaat.

Gerelateerde opdrachten

Voor Overig