Titel

Medewerker Kenniscentrum Duurzame Opwek a.i.

Organisatie

De opdrachtgever is een regionale Nederlandse Netbeheerder die voornamelijk in de Randstad opereert. De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het transport van elektriciteit en gas naar circa 2 miljoen huishoudens en industriële klanten.


Let op!

- Er kan gevraagd worden om een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor de kandidaten zelf.

- De opdrachtgever stuurt aan op het ‘bring your own device’ principe. De opdrachtgever verzoekt de externe medewerker gebruik te maken van een eigen mobiele telefoon en/of laptop.’

- Een screening kan onderdeel van de procedure zijn.


De opdrachtgever is een regionale Nederlandse Netbeheerder die voornamelijk in de Randstad opereert. De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het transport van elektriciteit en gas naar circa 2 miljoen huishoudens en industriële klanten.


Let op!

- Er kan gevraagd worden om een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor de kandidaten zelf.

- De opdrachtgever stuurt aan op het ‘bring your own device’ principe. De opdrachtgever verzoekt de externe medewerker gebruik te maken van een eigen mobiele telefoon en/of laptop.’

- Een screening kan onderdeel van de procedure zijn.

Achtergrond opdracht

Dit ga je doen 

Door de energietransitie komen er veel vragen op ons af. Bijvoorbeeld over regelingen, zoals de KDO-relingen, rondom duurzame opwek en teruglevering. Wij zijn op zoek naar versterking voor ons KDO team. Je krijgt regelmatig vragen, telefonisch of via mail, van energiecollectieven, maar ook van grootverbruikers en van collega’s. En jij bent de expert en helpt hen graag verder!

Klantcontact geeft je energie, net als het oplossen van ingewikkelde, soms technische vraagstukken, voor de klant. Naast klantcontact, en een stukje orderverwerking, denk je graag mee, samen met de rest van het team, in onze eigen transitie, van SDE/Collectieven-desk naar Kenniscentrum


Meteen vanaf dag één maak je deel uit van KDO desk, onderdeel van Key Accountmanagement, bij Klant en Markt in Rotterdam. Het enthousiaste, jonge, team bestaat nu uit 4 ervaren medewerkers. De werkzaamheden zijn divers, daarom zijn we op zoek naar een all-rounder, die zich binnen dit kennisgebied wil ontwikkelen als expert. Sluit je aan bij onze weekstart, dan gaan we aan de slag!


"Vacature kan mogelijk eerder van de website verdwijnen bij het vinden van een passende kandidaat"

Functie eisen

Worden wij blij van 

Je bent resultaatgericht, steekt graag de handen uit de mouwen en vindt het leuk om met de rest van het team te bouwen aan een professioneel kenniscentrum. Jij hebt affiniteit met de techniek en kan in ieder geval in het Nederlands in woord en geschrift de klant adviseren.


Wat jou verder misschien wel onze nieuwe Medewerker Kenniscentrum Duurzame Opwek a.i. maakt?

  • Je beschikt over minimaal een MBO, niveau 4 afgerond opleiding.
  • Je hebt 3 tot 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie waarin jij klanten adviseert.
  • Je hebt ervaring met Excel, dit is een harde eis.
  • Je hebt ervaring met het werken in Topdesk, SAP ISU, Generis, CIC, CertiQ, GIS, Access. Dit is een pré
  • Kandidaat heeft de volgende systeemkennis: Excel (eis)
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar recente werkervaring in een vergelijkbare functie waarin klanten zijn geadviseerd (b.v. in een klantcontactcenter). Dit is een eis.
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding (eis).
  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift,

Wensen

  • Kandidaat heeft de volgende systeemkennis: Access (wens).

De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever.

  • Goed kunnen plannen
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Flexibele instelling
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Resultaatgericht
  • Proactief
  • Luistervaardig

Opdracht informatie

Interesse? Reageer dan vóór 3 juli 2020, 09.00 uur met een recent cv, motivatie, minimaal 2 referenties, beschikbaarheid en het uurtarief (incl. reis-, verblijfs-, parkeer- en kosten gebruik eigen mobiele telefoon en/laptop, exclusief BTW). CV alleen Nederlandstalig in WORD-format (max. 5 pagina's). Let opVacature kan mogelijk eerder van de website verdwijnen bij het vinden van een passende kandidaat.


Let op:

  1. Na 1040 uur kan de kandidaat eventueel kosteloos worden overgenomen door de opdrachtgever
  2. De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door een bureau.
  3. Eventuele intakegesprekken zullen plaats vinden in de week van 6 juli. Zorg ervoor dat de kandidaat beschikbaar is, omdat de gesprekken niet op een ander moment plaats zullen vinden.
  4. De inleenopdracht leent zich voor 32 uur per week, meer of minder is niet bespreekbaar. De werkdagen tussen maandag en vrijdag mag de kandidaat zelf bepalen.
  5. Geen optie tot verlenging
  6. Deze klant beschikt niet over eigen parkeergelegenheid, er dient gebruikte worden gemaakt van openbare parkeergarages in de omgeving. Parkeerkosten kunnen niet achteraf gedeclareerd worden. Daarentegen zijn de Openbaar vervoer voorzieningen wel heel goed.

Gerelateerde opdrachten

Voor Projectmanagement