Titel

Medewerker ICT Adviesdesk

Organisatie

De opdrachtgever is een Netbeheerder (transporteert elektriciteit en gas naar huizen en bedrijven) in Noord-, Oost- en Zuid-Nederland.



 



Uurtarief is altijd inclusief reis-, verblijfs- en parkeerkosten, exclusief BTW



CV max. 7 pagina`s, Nederlands in Word format.



Gerichte motivatie is verplicht!



Referentie: Een overzichtelijke omschrijving van gevraagde werkzaamheden in een eerdere tewerkstelling. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week. U dient de contactgegevens in het cv op te geven.



Bij een start dient er een geldige VOG verklaring ingediend te worden. De kosten voor het aanvragen hiervan zijn voor eigen rekening van de kandidaat.

Functie eisen

  • Afgeronde MBO 4 ICT-opleiding
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatie
  • Kennis van Windows10, Office365, ActiveDirectory
  • een ITIL V4 certificaat heeft of hiermee bezig is;
  • minimaal 1 jaar werkervaring heeft op een (skilled) ICT Servicedesk;
  • bekend is met registratiesysteem ServiceNOW (pre).
  • bekend met LEAN filosofie (pre)
  • Inzetbaar op de locatie Zwolle en/of Weert


 



Competenties:



  • Klantgericht
  • Resultaatgericht
  • Leervermogen
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit
  • Wendbaarheid

Achtergrond opdracht

De ICT ServiceDesk is het single point of contact voor ICT-gerelateerd advies en ondersteuning voor alle medewerkers van de organisatie. De ICT ServiceDesk wil een uitstekende serviceprovider zijn waar collega’s zich graag aankloppen omdat ze snel en vakkundig worden geholpen.



Wij werken op basis van de LEAN management principes waarbij we elke dag streven naar verbetering van de dienstverlening. In onze dagstart staan we stil bij onze prestaties en omdat we duidelijke normen hebben, hebben we ook steeds in beeld hoe de score is ten opzichte van het doel. We maken afspraken over alles wat beter kan en vieren samen onze successen. We werken hard om ons oplossend vermogen verder het verhogen waarmee we de snelheid en kwaliteit waarmee we onze klanten helpen nog verder verbeteren.



 



Uit onderzoek is gebleken dat werken bij ICT Servicedesk als zeer prettig wordt ervaren. Medewerkers van de ICT Servicedesk geven een hoge waardering over de samenwerking, openheid en ontwikkelingsmogelijkheden binnen het team. Daarnaast is er een informele en gezellige sfeer bij de ICT Servicedesk. Dit zorgt voor een prettig cultuur op de (virtuele) werkvloer.



De standplaats van deze functie is ZWOLLE.



 



Werkzaamheden



  • Als medewerker ICT Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor de meldingen en hulpvragen van medewerkers van de organisatie over onder andere werkplekken, business applicaties en telefonie. Meldingen komen binnen via de telefoon en het self service portal. Daarnaast communiceren wij via de chat en de mail.
  • Jij handelt 1e-lijns meldingen correct en tijdig af, waarbij de administratieve afhandeling onderdeel van je werk is. Soms los je een melding zelf op, in andere gevallen routeer je het incident naar de juiste ‘oplosgroep’.
  • Daarnaast lever jij on-site support op locatie. Collega’s komen op afspraak naar kantoor als het probleem alleen opgelost kan worden door ons op locatie: dat zijn de issues met de telefoon, laptop of de tablet. .
  • Daarnaast draai je mee in onze wacht- en storingsdienst. Deze biedt 7x24 uur ondersteuning aan onze collega

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 20 mei 2022, voor 10.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW. Graag je beschikbaarheid en je uurtarief vermelden in je CV.

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor IT Management & Support