Titel

Medewerker Frontoffice

Organisatie

IVO Rechtspraak draagt bij aan de ontwikkeling, het beheer, onderhoud en support van alle applicaties, infrastructuur en netwerken van de Rechtspraak. Dit zijn ca. 12.000 werkplekken en meer dan 200 applicaties waarvan een aantal zelf ontwikkeld zijn.


Samen met ruim 500 collega’s zorg je dat medewerkers van de Rechtspraak zorgeloos hun dagelijkse werk kunnen doen en burgers, advocaten, notarissen e.d. op een veilige manier toegang hebben tot hun zaak- en Rechtspraakgegevens.


Het ICT landschap van de Rechtspraak ondergaat een grote vernieuwing slag. De beweging is naar een multi-kanalen service architectuur en een gelaagde on premise cloud architectuur hoofdzakelijk op basis van Microsoft (werkplek, bedrijfsvoering, externe dienstverlening) o.a. Windows server SQL server, Microsoft dynamics CRM, .NET en Oracle fusion middleware (primair proces) o.a. BPM & SOA suite, WCC, ADF, OBIEE, Weblogic op basis van Linux.


Beheer van het ICT landschap is ingericht volgens de ITIL3 methodiek. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de volgende tools:

Topdesk voor de beheerprocessen, HP openview voor monitoring, Splunk voor logging, Visionwaves voor stuurinformatie en flexera voor licentiebeheer. Verder worden de product eigen faciliteiten voor beheer gebruikt zoals SCCM voor software distributie.

Achtergrond opdracht

Het afhandelen van klantcontacten vooral telefonisch maak ook per mail, Self Servicedesk en Live Chat. Zoveel mogelijk first time fix oplossen 85%. Meldingen die je niet zelf kan oplossen zo correct en volledig mogelijk doorzetten naar 2e lijns. Het garanderen van de bereikbaarheid en toegankelijkheid van de Front Office (servicelevel van 85%) klanten informeren over mogelijk lopende storingen. Zorgdragen voor een kwaliteitsnorm van 95% het up-to-date houden van het kennissysteem.


Achtergrond opdracht

Voor de Front Office zijn wij op zoek naar een servicegerichte medewerker, die zich met de andere collega’s inzet voor een optimale ervaring van onze klanten. Als Front Office medewerker werk je samen met je collega's om de gebruikers van de Rechtspraak de beste service te verlenen. Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van klant vragen, behandelen van mails/Self Servicedesk meldingen en het oplossen van incidenten. Je bent het visitekaartje van IVO Rechtspraak; uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid is daarom een must. Je komt te werken in een jong, gemotiveerd team met deskundige collega's. Je kunt zelfstandig werken en bent proactief, je gaat je informatie halen en zoekt eerst zelf in het kennissysteem.

Functie eisen

  • Minimaal 2 jaar een afgeronde MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar ervaring met 1e lijns gebruikersondersteuning
  • Kennis van Servicemanagement; ITSM Foundation; ITIL Foundation

Wens

  • Passie voor klantcontact
  • Goed werken onder druk en je bent stressbestendig
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • Klantgericht denken zit in je DNA
  • Resutlaatgericht, zorgvuldig en kan snel schakelen
  • Collegiaal en een teamplayer
  • ITIL Foundation en ICTkennis is een pre
  • Flexibel inzetbaar (mogelijk werken in de avond, standplaats is
  • Utrecht dit kan mogelijk veranderen)

Gerelateerde opdrachten

Voor IT Management & Support