Titel

Medewerker Front Office

Organisatie

De opdrachtgever is een regionale Nederlandse Netbeheerder die voornamelijk in de Randstad opereert. De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het transport van elektriciteit en gas naar circa 2 miljoen huishoudens en industriële klanten.

Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden (maand + jaartal).


Referentie: Een overzichtelijke omschrijving van gevraagde werkzaamheden in een eerdere tewerkstelling. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week. U dient de contactgegevens in het cv op te geven.


Let op!

- Er kan gevraagd worden om een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor de kandidaten zelf.

- De opdrachtgever stuurt aan op het ‘bring your own device’ principe. De opdrachtgever verzoekt de externe medewerker gebruik te maken van een eigen mobiele telefoon en/of laptop.’

- Een screening kan onderdeel van de procedure zijn.

- Tariefindexatie is niet toegestaan

Functie eisen

  • Dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift;
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde MBO3 opleiding;
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring systeemkennis van: Office, SAP (pre) en Outlook.

Wensen

  • 2 jaar werkervaring is een pre. Niet vereist. Kandidaat moet wel willen leren.

Competenties

  • Goed kunnen plannen
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Flexibele instelling
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Resultaatgericht
  • Proactief
  • Luistervaardig

Achtergrond opdracht

Als medewerker Front Office kom je te werken binnen de afdeling Klant en Assetsupport. Binnen deze afdeling zijn er 3 aandachtsgebieden

  1. Klantcontact (telefoon, e-mail en webcare) & klachten & claims;
  2. Project Support (projecten intake en administratie);
  3. Data Support (verwerken en borgen van meterregister).

De medewerker Front Office biedt ondersteuning aan bij het uitvoeren de werkzaamheden behorend aan het aandachtsgebied Klantcontact (telefoon, e-mail en webcare)


Klantcontact betreft het afhandelen van de eerstelijns klantvragen. Deze kunnen telefonisch en schriftelijk ontvangen worden. Daarbij worden bij klantcontact ook outbound calls gedaan en ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van mail en het verzorgen van webcare activiteiten.


De medewerker Front Office werkt vanuit en met verschillende systemen / applicaties zoals SAP, MesWeb, Outlook en Office pakket


De medewerker Front Office rapporteert direct aan de Teamleider Klant en Asset Support.

Afdeling/Team

De afdeling Klant en Asset Support is onderdeel van DNWG Operations. Klant en Asset Support is verantwoordelijk voor klantcontact & klachtenafhandeling (Front Office), Project en Datasupport; het gaat hierbij om uitvoerende (administratieve) activiteiten, waaronder het behandelen van klantvragen (aanvragen, opdrachten, klantvragen, klachten ed) en het verwerken van administratieve gegevens in de diverse systemen. Klant en Asset Support biedt hiermee (administratieve) ondersteuning aan de volgende afdelingen binnen DNWG Operations

  • Aansluitketen
  • Storingen en onderhoud
  • Projects

Tevens is de Front Office ook eerste aanspreekpunt voor Evides klanten uit het verzorging gebied Zeeland en Brabantse wal, wanneer het gaat om het onderhoud, storingen en aanleggen van aansluitingen/plaatsen van watermeters

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 3 oktober 2022, voor 09.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

 

De locatie van de uit te voeren werkzaamheden kan i.v.m. COVID-19 afwijken.

Max. Tarief: € 25

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor IT Management & Support