Titel

Locatie Assistent

Organisatie

Let op! Bij deze opdrachtgever mogen wij helaas geen ZZP'ers aanbieden. Het betreft een inzet van 32 uur per week.


Selectiegesprekken zijn gepland op 28 oktober tussen 09.00-11.00 uur.

Achtergrond opdracht

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Locatie Assistent. Je hebt een belangrijke ondersteunende logistieke rol bij de operationele activiteiten van de locatie. Je bent verantwoordelijk voor het organiseren en uitvoeren van administratieve en logistieke processen en verzorgt de ondersteunende werkzaamheden voor het locatiemanagement


Wat ga je doen?

  • Je hebt een belangrijke ondersteunende logistieke rol bij de operationele activiteiten op de locatie/installatie Maasvlakte;
  • Je registreert op de juiste manier de afvalstromen en zorgt voor een tijdige beschikbaarheid van de benodigde materialen en bedrijfsmiddelen;
  • Je bent verantwoordelijk voor uitgifte en inname van materieel en materiaal, het accuraat (laten) administreren van voorraadmutaties, tekeningbeheer en rappel en het uitvoeren van periodieke inspecties van de voorraden;
  • Je organiseert de periodieke keuringen, reparaties en eventuele vervanging van bedrijfsmiddelen.

In alle bovenstaande activiteiten heb jij een proactieve rol. Je doet gevraagd en ongevraagd voorstellen voor verbeteringen en werkt intern samen aan een effectief en soepel lopend proces. Samen met je collega locatie assistent zorg je er namelijk voor dat op ondersteunend vlak alles geregeld is waardoor onze technici zo optimaal mogelijk hun werk kunnen doen.

Functie eisen

Om in deze functie succesvol te zijn:

  • Heb je minimaal een MBO 3 studie afgerond in een aansluitende richting zoals logistiek;
  • Heb je een aantal jaar ervaring in een vergelijkbare functie waarin jij zorgde voor een soepel administratief en/of logistiek proces;
  • Heb je affiniteit met techniek en logistieke processen. Bijvoorbeeld omdat je eerder gewerkt hebt bij een technisch bedrijf;
  • Heb je kennis van en werk je handig met administratieve systemen zoals SAP en Ariba;
  • Heb je een gestructureerde en servicegerichte manier van werken, waarbij samenwerken vanzelfsprekend is.
  • Je hebt bewezen een organisatietalent te zijn en zowel zelfstandig als in teamverband uit de voeten te kunnen in een dynamische omgeving;
  • Ben je in staat om binnen de energie een goed netwerk te vormen en ben je herkenbaar en aanspreekbaar voor zowel collega’s (coördinatoren en technici, afdeling inkoop) als externe partijen (zoals leveranciers en contractors);
  • Ben je 32 uur per week beschikbaar;
  • Ben je in bezit van eigen vervoer, de locatie Maasvlakte is namelijk niet met OV bereikbaar.

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk dinsdag 15 oktober tot 17.00 je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Gerelateerde opdrachten

Voor IT Management & Support