Titel

HR Manager

Organisatie

De opdrachtgever is een regionale Nederlandse Netbeheerder die voornamelijk in de Randstad opereert. De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het transport van elektriciteit en gas naar circa 2 miljoen huishoudens en industriële klanten.

Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden (maand + jaartal).


Referentie: Een overzichtelijke omschrijving van gevraagde werkzaamheden in een eerdere tewerkstelling. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week. U dient de contactgegevens in het cv op te geven.


Let op!

- Er kan gevraagd worden om een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor de kandidaten zelf.

- De opdrachtgever stuurt aan op het ‘bring your own device’ principe. De opdrachtgever verzoekt de externe medewerker gebruik te maken van een eigen mobiele telefoon en/of laptop.’

- Een screening kan onderdeel van de procedure zijn.

- Tariefindexatie is niet toegestaan

Functie eisen

  • Dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift;
  • Minimaal een aantoonbare afgeronde hbo opleiding;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare rol.

Competenties

  • Goed kunnen plannen
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Flexibele instelling
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Resultaatgericht
  • Proactief
  • Luistervaardig

Achtergrond opdracht

Een optimale people experience. Samen creëren we een excellente en klantgerichte dienstverlening.

De energietransitie komt met uitdagingen. Als organisatie moeten we continu meebewegen met ontwikkelingen in de maatschappij, politiek en samenleving. Daar willen we de beste mensen voor binnenhalen én binnenhouden. HR gaat daarbij helpen. De ambitie: een optimale experience bij kandidaten, in- en externe medewerkers en leidinggevenden.


Waar data de route bepaalt van innovatieve experience journeys. We werken daarbij niet uit het boekje. Want iets nieuws opzetten, betekent veel brainstormen, design thinking en journey mapping. In een sfeer van elkaar beter maken, challengen en coachen, zetten we samen een toekomstbestendig HR-fundament neer.

Dit ga je doen.

Onderdeel van het HR Experience Center is HR Contact & Advies. Heeft iemand een vraag over HR producten, diensten, processen en systemen? Dan geven wij helder advies. Bijvoorbeeld over recruitment, casemanagement, verzuim en prestatiemanagement. We zorgen er voor dat onze HR informatie makkelijk vindbaar is en leidinggevenden en medewerkers intuïtieve selfservice processen ervaren.


Lopen medewerkers of managers even vast, geen nood, dan helpen we ze verder. Kortom een afdeling met veel dynamiek waar we telefonisch, per mail of via social onze klanten snel op weg helpen. Daarnaast helpen onze adviseurs bij (verander)projecten in de business, zoals bijvoorbeeld reorganisaties.

Een manier van managen die draait om de belangrijke klik.

Goed contact en advies begint met een afdeling die staat als een huis. Als manager HR Contact & Advies ben je eindverantwoordelijk voor het HR Service Model (click, call, face), waaronder de ontwikkeling, implementatie en het beheer. Je stelt de KPI’s vast en stuurt je team daarop aan. Met data vanuit tevredenheidsmetingen en feedback monitor je de kwaliteit van het advies, via intranet, telefonisch of face to face. Je zet je in voor een sfeer waarin medewerkers het beste uit zichzelf kunnen halen.


Je geeft heldere feedback en verdeelt het werk onder de juiste teams en zorgt ervoor dat de teams elkaar opzoeken en samen werken aan een optimale klantervaring. Voldoende financiële resources voor het opzetten van het Experience Center ligt ook in jouw handen. Ook bepaal je welke vaardigheden medewerkers nodig hebben en stelt daar ontwikkelplannen voor op. Uiteraard geef je daarbij zelf het beste voorbeeld.

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.

Niks mooier dan complimenten krijgen over je medewerkers. Vooral als iedereen tevreden is over het klantcontact en advies. Je gaat voor een goede vibe en het beste resultaat, maar kijkt daarbij wel naar de menselijke maat. Tevreden medewerkers en tevreden klanten, dat is waar we het voor doen.


Je bent een manager die op een natuurlijke manier motiveert en stimuleert. Je kijkt daarbij net zo kritische naar je eigen werk als naar dat van anderen. Is een interventie noodzakelijk, dan doe je dat met beleid.

Verantwoordelijkheid ga je niet uit de weg en vanuit die optiek vind je het mooi om vanaf het fundament te bouwen aan een stevige unit. De laatste ontwikkelingen op HR-gebied? Je kan ze spellen. De standplaats is Rotterdam en er wordt deels vanuit huis gewerkt.

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 30 juni 2022, voor 12.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

  • Eventuele intakegesprekken worden gehouden in de week van 4 juli. Gelieve hier rekening mee te houden.
  • We hebben tot tot 27 juni om 08:00 uur de mogelijkheid tot vragen stellen bij de klant.

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor HR