Titel

Helpdesk medewerker

Organisatie

Gezondheidszorg
 

Achtergrond opdracht

Wegens voorgenomen uitbreiding van het team ICT zijn wij op zoek naar een nieuwe enthousiaste collega. Je komt te werken binnen een leuk, zelfstandig team met drie andere ICT medewerkers. Daarbij rapporteer je aan en wordt je functioneel aangestuurd door de business information manager en projectmanager. De functie is uitdagend, omdat alle facetten binnen de wereld van de ICT voorbij komen.
 
Jouw (dagelijkse) werkzaamheden zullen bestaan uit het volgende:

  • Gebruikersbeheer van ons EPD;
  • Gebruikers- en content beheer van de website;
  • Functioneel testen van aanpassingen in onze applicatiesoftware;
  • Functioneel testen van aanpassingen aan de website(s);
  • Incident afhandeling;
  • Ad hoc werkzaamheden.

Let op: Het is mogelijk dat je na 6 maanden (1020 uur) een contract aangeboden krijgt.

Functie eisen

  • Een MBO werk- en denkniveau, richting ICT;
  • 5 Tot 10 jaar aantoonbare ervaring in een (middel) groot bedrijf;
  • Gedegen kennis van MS Windows (Office) systemen;
  • Gedegen kennis van Windows netwerksystemen;
  • Ervaring met website onderhoud;
  • Ervaring met complexe applicaties;
  • Ervaring met testen en het opstellen van test scenario’s vanuit een FO;
  • Ervaring met SQL of bereid hierin bij te scholen;
  • Gedegen kennis van de Nederlandse  en Engelse taal;
  • Goede sociale vaardigheden;
  • Proactieve en oplossingsgerichte werkhouding;
  • Analytisch vermogen.

Let op: Om in aanmerking te komen voor deze functie is een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist;
Het natrekken van referenties en het controleren van diploma’s maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure; eigen vervoer is nodig ivm de slechte bereikbaarheid per OV.

Opdracht informatie




 

Gerelateerde opdrachten

Voor IT Management & Support