Titel

Functioneel beheerder

Organisatie

Belastingdienst te Apeldoorn

Functie eisen

  • MBO-4 diploma of HAVO-diploma of HBO potentie

Achtergrond opdracht

Gaat om een Deta vast procedure


Binnen de functie zijn werkzaamheden op het gebied van functioneel beheer en de voortbrenging te onderscheiden. In deze periode word je opgeleid en werk je mee bij het ondersteunen van beheer- en testwerkzaamheden. Aan het eind van deze periode ben je zelfstandig in staat om het bedrijfsproces en de onderliggende systeemprogrammatuur te beheren conform de gestelde kwaliteitsnormen en kan je enkelvoudige informatievoorzieningsproducten en -processen testen. Daarbij kan je bevindingen interpreteren en consequenties van oplossingen tegen elkaar afwegen. Ook kan je de beschrijving van te realiseren procesdoelen toetsen naar je eigen werkzaamheden, bijvoorbeeld met behulp van query’s.


Je wordt hierbij begeleid en je krijgt volop de ruimte om jezelf voortdurend vakinhoudelijk te ontwikkelen, bijvoorbeeld door onder werktijd deel te nemen aan workshops en cursussen, diverse opleidingen te volgen en certificeringen en diploma’s te behalen. De afdeling biedt hiervoor een informele, laagdrempelige omgeving, maar je zult hier ook zelf nadrukkelijk pro-actief in moeten zijn. Tussentijds plannen we evaluatiemomenten en bespreken we de voortgang. We besluiten aan het eind van de periode van een jaar samen of we overgaan tot verambtelijking in vaste dienst bij de Belastingdienst. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de indiensttredingsprocedure. We bieden je bij indiensttreding een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals studiefaciliteiten, ouderschapsverlof en een vergoeding woon-werkverkeer. We stimuleren een goede work-life-balance en gaan flexibel om met tijd- en plaatsonafhankelijk werken.


Word-doc 'Basiskennis' graag meenemen in het opleidingsplan. Opleidingen tijdens inzet max 4 uur per week.


Achtergrond opdracht

De directie Centrale Administratieve Processen is het minst zichtbare onderdeel van de Belastingdienst waar toch iedereen mee te maken heeft. De directie CAP is verantwoordelijk voor de ontvangst, verwerking en verzending van alle fiscale gegevens aan en van alle burgers en bedrijven. De directie CAP zorgt ervoor dat iedereen in Nederland een aanslagbiljet krijgt, aangifte kan doen en zijn of haar belasting kan betalen of een toeslag ontvangt. Om al deze processen samen met in- en externe partners - zoals o.a. UWV, RDW, Logius en de postbezorgers - goed te laten functioneren, heeft de directie CAP een integrale planning en productiesturing. Zie ook document 'input voor opdrachtformulering' voor verdere toelichting.

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 3 mei 2022, voor 17.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

 

De locatie van de uit te voeren werkzaamheden kan i.v.m. COVID-19 afwijken.

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor IT Management & Support