Titel

Functioneel Applicatiebeheerder

Organisatie

De Dienst Terugkeer & Vertrek (DT&V) regelt het vertrek van vreemdelingen die Nederland moeten verlaten. Deze dienst is een onderdeel van het Ministerie van Jusitite en Veiligheid.


Daar waar de IND zich richt op de toelating tot het Nederlands grondgebied van vreemdelingen, richt de DT&V zich op de terugkeer naar het land van herkomst van diegenen die niet tot Nederland worden toegelaten. Dit zijn mensen die geen verblijfsvergunning hebben gekregen, bijvoorbeeld de categorie uitgeprocedeerde asielzoekers.


Het ICT personeel van DT&V zit samen met de IND en het COA aan de Rijnstraat 8 in Den Haag. Deze lokatie zit vlak naast het Centraal station en is dus zeer goed te bereiken met het openbaar vervoer.

Functie eisen

  • Minimaal 3 jaar werk- en denkniveau op HBO niveau. Dit blijkt uit het CV. 
  • Minimaal 1 jaar kennis- en werkervaring van powerapps. Dit blijkt uit het CV. 
  • Minimaal 1 jaar kennis- en werkervaring met SQL en het schrijven van queries. Dit blijkt uit het CV. 
  • Afgeronde HBO Opleiding Informatica 
  • MS Office kennis 


Wensen:

  • Kennis van Topdesk is een pré. 


Competenties:

  • Hand-on mentaliteit
  • Samenwerkingsgericht
  • Accuraat
  • Zelfstandig
  • Resultaatgericht
  • Pro-actief 

Achtergrond opdracht

Binnen het Functioneel Applicatiebeheer team zijn we op zoek naar een collegiale teamspeler die het team komt versterken. Door de toenemende hoeveelheid werk is er behoefte aan meer capaciteit in het team. We zoeken met name een energieke, pro-actieve persoon die van aanpakken houdt en zich snel nieuwe zaken eigen maakt. De kandidaat heeft kennis van (administratieve)IT systemen en zal zich de eerste tijd richten op het inrichten van nieuwe configuratie in het gerenoveerde primair proces systeem. De beheermodule hiervan is nog in ontwikkeling en de beheerder heeft een belangrijke rol in het vormgeven van deze beheermodule. Het doel is om een volledige beheermodule ingericht te krijgen middels powerapps, die vervolgens aan alle omgevingen gekoppeld is. Overige standaard werkzaamheden bestaan onder andere uit; het aanpassen van stamtabellen, aanmaken van accounts van gebruikers, via Topdesk oppakken, afhandelen van meldingen van gebruikers, behandelen van binnenkomende mail, aanpassen van werksinstructies. Binnen het team is alle ruimte om vandaaruit, obv van ambitie en kennis het takenpakket uit te breiden. Ruime ervaring is niet vereist, een hands-om mentaliteit wel. 


Achtergrond opdracht:

Binnen BIT zijn meerdere (DevOps)teams werkzaam aan de IT dienstverlening van de DT&V en de migratieketen. Het FAB-team is onderdeel van de IT Uitvoering en richt zich met name op het uitvoeren van gebruikerswensen en het aanpassen van configuraties in primaire processystemen. Dit doet zij in intensieve samenwerking met de andere teams.

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 5 oktober 2022, voor 12.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor IT Management & Support