Titel

Ervaren Pega Developer team Commercial

Organisatie

Luchtvaartmaatschappij

Functie eisen

Voor deze vacature van ervaren Pega Developer bij onze klant heb je veel in huis, want:

  • Je hebt veel ervaring als Pega Developer, met name as Customer Service architect;
  • Je bent gecertificeerd Pega Senior System Architect (CSSA) en beschikt over de vaardigheden om applicaties te ontwerpen, ontwikkelen en testen binnen Pega;
  • Je hebt kennis van het Pega Customer Service framework. De voorkeur gaat uit naar project ervaring in het Pega Customer Service framework;
  • Optioneel: Je hebt ervaring met CI/CD en/of Pega Deployment Manage;r
  • Optioneel: Je hebt programmeer ervaring buiten Pega;
  • Optioneel: Je hebt ervaring met Azure Services;
  • Je hebt kennis van en ervaring met Agile methodieken als Scrum;
  • Je hebt een kritische blik en weet stakeholders (business, PO en architectuur) snel te vinden;
  • Je bent communicatief vaardig, resultaatgericht en hebt aandacht voor details. Je wil kwaliteit leveren! Je handelt proactief en je beschikt over de juiste overtuigingskracht richting je stakeholders (business, PO en architectuur);
  • Je bent ‘wendbaar’, ofwel continu veranderingsbereid. Dit hebben we nodig om steeds beter te worden in wat we doen en mee te bewegen met de continue veranderende wereld om ons heen.

Achtergrond opdracht

Als Pega Developer in Team Emerald ben je werkzaam in het commerciële hart van onze klant, het “Customer & Proposition” domain. Team Emerald is een DevOps team dat de passagier centraal stelt en daartoe de processen ondersteunt rond het boeken van een vlucht, het opbouwen van het klantprofiel en de toestemming registratie. Alles mbv de diverse Customer Service Applications.

 

Context

Onze klant werkt met DevOps teams. De IT Area Lead is jouw leidinggevende en elke dag werk je nauw samen met jouw teamleden, de Product Owner, Domein Architect en Agile Coach. De teams zijn zo zelf-organiserend mogelijk. Vanuit een strategisch kader geven ze vorm aan hun eigen purpose en product/diensten scope. Alle teams werken via de Agile way of working. De IT organisatie van onze klant bestaat uit zo’n 180 collega’s. Jij zorgt samen met hen voor de technologie die onze klant helpt om onze passagiers en collega’s een awesome ervaring te geven, in de reis die ze bij of met ons maken. Veilig, vernieuwend en vertrouwd. onze klant is een dynamische organisatie (never a dull moment) die continu probeert bij te blijven in een veranderende luchtvaartwereld. Krijg energie van verandering en vernieuwing en voel je prettig in een omgeving waar je regisseur bent van je eigen werk!


 

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk dinsdag 26 oktober 2021 17:00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

 

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor IT Management & Support