Titel

Allround ICT medewerker a.i.

Organisatie

De opdrachtgever is een regionale Nederlandse Netbeheerder die voornamelijk in de Randstad opereert. De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het transport van elektriciteit en gas naar circa 2 miljoen huishoudens en industriële klanten.

Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden (maand + jaartal).


Referentie: Een overzichtelijke omschrijving van gevraagde werkzaamheden in een eerdere tewerkstelling. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week. U dient de contactgegevens in het cv op te geven.


Let op!

- Er kan gevraagd worden om een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor de kandidaten zelf.

- De opdrachtgever stuurt aan op het ‘bring your own device’ principe. De opdrachtgever verzoekt de externe medewerker gebruik te maken van een eigen mobiele telefoon en/of laptop.’

- Een screening kan onderdeel van de procedure zijn.

- Tariefindexatie is niet toegestaan

Functie eisen

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.

  • Processen ITIL
  • Werkplek (Kantoor Automatisering)
  • Windows 10
  • O365
  • Cloudwerkplek (pre)
  • Telecom, WAN,
  •  Agile en Lean
  • Leveranciers management
  • Service management applicatie (must)
  • ServiceNow (pre)


En ben jij daarnaast:

  • Doortastend
  • Stevige persoonlijkheid
  • Breed inzetbaar (op verschillende abstractie niveaus )
  • Gefocust
  • Resultaatgericht (afmaker)
  • Nauwkeurig
  • Open in communicatie houding en gedrag


Achtergrond opdracht

Als Allround ICT medewerker a.i. ga je deel uitmaken van het team IT-netwerkteam. Als Scrum team maken wij onderdeel uit van de SAFE werkplektrein en zijn we samen verantwoordelijk voor het voeren van de regie over de IT connectiviteit binnen Stedin. Samen met diverse partners zijn wij als team de drijvende kracht achter vernieuwingen, het beheer, de optimalisatie en het Life Cycle management van de Stedin IT netwerken.


Je zit zelf niet achter 'de knoppen', maar zorgt er voor dat de juiste mensen de juiste dingen doen zodat het IT-netwerk optimaal presteert. Daarnaast spelen er diverse uitdagingen op het gebied om de processen tussen de Servicedesk, eindgebruikers/business en IT teams goed op orde te houden, zodat er steeds minder incidenten ontstaan voor ons team en de eindgebruikers.


We verwachten dat je de nodige processen verbetert en met een frisse blik kijkt hoe dit is te borgen en in te regelen in afstemming binnen de SAFE werkplektrein en de leveranciers.

Jouw werkzaamheden zijn:

  • Incident & service requests (Servicedesk – Business en teams).
  • Audit & Compliancy (privacy, regelgeving en security).
  • Procesverbetering initiëren, begeleiden, implementeren en borgen.


Een goed team. Daar hoor je bij.

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het IT-netwerk team binnen Centrale IT. Het team bestaat uit Solution architecten, Product Owner en Service manager. Jullie sturen nog 5 mensen aan die met het team zorg dragen voor een gedegen netwerk. Je komt terecht in een team waarin je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt. Die pak jij. Een team waarin je inspeelt op veranderingen in contracten en architectuur. We werken Scrum en Agile binnen het SAFe raamwerk, daar gebruiken we de administratie tool AzureDevOps (ADO) voor. Verder werken we online met Office 365 en veel met Teams, kennis en ervaring is hier een pre.

Opdracht informatie

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 14 januari 2022, voor 13.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

 

De locatie van de uit te voeren werkzaamheden kan i.v.m. COVID-19 afwijken.

Mail mij deze opdracht

Gerelateerde opdrachten

Voor IT Management & Support