Titel

2e lijns werkplek- en gebruikersondersteuner

Organisatie

De opdrachtgever is actief in het Hoger Onderwijs

Achtergrond opdracht

Je bent verantwoordelijk voor 2e lijns werkplekbeheer- en gebruikersondersteuning. Daarnaast voer je standaard installatie-, configuratie- en onderhoudswerkzaamheden van ICT-componenten op de werkplek uit. Je organiseert ten behoeve van de faculteiten de tentamen voorziening. Het proces van intake met de docent, testen en technisch klaarzetten van de toetsen behoren hierbij tot de kerntaken. Vanuit je expertise neem je deel aan projecten en word je gevraagd input te leveren bij innovatieve ontwikkelingen m.b.t. de werkplek.


De werkzaamheden bestaan uit:

  • 2e lijns werkplekbeheer- en gebruikersondersteuning;
  • Organiseren van de digitale tentamens op Windows- en Chromebook omgeving;
  • 2e lijns printerbeheer;
  • Exchange beheer.

Functie eisen

  • Minimaal MBO 4 opleiding;
  • MCSA (Windows 10) en ITIL V3 gecertificeerd;
  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met Windows 7/ 10, Active Directory, Topdesk en Office 2013/ Office 365.
  • Aantoonbare werkervaring met operationele ITIL processen, zoals incident- en wijzigingsbeheer.
  • Kennis op het gebied van SCCM en GPO is een pré.
  • Kennis van macOS is een pré.

Ook is van belang:

  • Servicegericht, klantvriendelijk en hebt een collegiale houding;
  • Een enthousiaste uitstraling naar zowel collega's als klanten toe;
  • Flexibel, proactieve en hebt een stressbestendige houding;
  • In staat om planmatig te werken en overzicht te bewaren;
  • Een wisselend rooster is voor jou geen probleem;
  • In het bezit van een rijbewijs.

Opdracht informatie

De slectiegesprekken vinden plaats in week 26 - 2019.

Ervaring moet aan de hand van referenties kunnen worden bevestigd.


Interesse?*

Stuur ons uiterlijk woensdag 19 juni tot 12.00 je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.


*Deze vacature kan bij passende aanmeldingen vroegtijdig worden gesloten.

Gerelateerde opdrachten

Voor IT Management & Support