Titel

1e lijns Servicedesk medewerker

Organisatie

Onderwijs en wetenschap

Achtergrond opdracht

Meedraaien in de 1e-lijns-ondersteuning aan medewerkers met zeer gevarieerde IT-vraagstukken m.b.t. de interne automatisering. Betreffende medewerker doet dat door binnen de gegeven tijdsrichtlijnen problemen te analyseren en op te lossen of te escaleren naar de 2e lijn. Daarnaast verzorgt hij/zij installaties en onderhoudt en verhelpt hij/zij storingen op de door Interne Automatisering geleverde (mobiele) werkplekken. Verder levert medewerker een belangrijke bijdrage aan de klanttevredenheid door de voortgang van tickets proactief te bewaken en de status terug te koppelen aan de interne klant.

Functie eisen

• Of een relevante opleiding op mbo-niveau, aangevuld met tenminste 7 jaar werkervaring, of HBO niveau met enkele jaren werkervaring
• Kennis van en ervaring met 1e-lijnsondersteuning vanuit een servicedesk.
• Kennis van en ervaring met werkplekbeheer (Windows, Mac OS, iOS, Android).
• Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken.
• Servicegericht communiceren naar gebruikers.
• Beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
Extra nadruk ligt op zelfstandigheid, pro-actief werken en initiatief nemen!

Opdracht informatie

Interesse?
Stuur ons z.s.m. je recente en op de aanvraag getunede CV, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en all-in uurtarief excl. BTW.

Gerelateerde opdrachten

Voor IT Management & Support