Neem contact op

 

Heb je nog vragen? Neem dan contact op via dit formulier.

 

*
*
*
*
*

Circle8

Elke werkdag open van 8:30 tot 17:30

 

KvK-nummer: 11020532

BTW-nummer: NL 007929092 B01

Article placeholder

Veelgestelde vragen

Contractbeheer

Als je de status van het contract van een professional wilt weten, kun je contact opnemen 030-6001500 bellen en aangeven dat je een medewerker van contractmanagement wilt spreken.

Als je bij ons kunt aangeven wat de start- en einddatum is en welk tarief er is afgesproken, dan checken wij die gegevens bij de opdrachtgever. Zodra we een inzetbevestiging hebben ontvangen, nemen we contact met je op om de contractvoorwaarden te bespreken.

Je kan ons ook bellen op 030-6001500 en geef aan dan aan dat je een medewerker van contractmanagement wil spreken. 

Het contract sturen we naar je op zodra het dossier compleet is. Dit houdt in dat we alle stukken van zowel jou als de opdrachtgever hebben ontvangen. Jouw contract wordt aangeboden via SignRequest. Mocht je toch nog vragen hebben, bel: 030-6001500

De verlenging sturen we naar je op zodra we een getekende overeenkomst van de opdrachtgever hebben ontvangen.

Dat is afhankelijk van de afspraak die we wederzijds hebben gemaakt met de opdrachtgever. Je kan hierover contact met ons opnemen. Bij een aantal opdrachtgevers kan je een contract niet tussentijds opzeggen. Dit kan je terugvinden in de overeenkomst die je met ons hebt getekend. 

Dat hangt van het contract en van de opdrachtgever af. Bij een regulier detacheringscontract bedraagt de betalingstermijn 30 dagen na ontvangst factuur. Bij een servicecontract, waarbij de opdrachtgever en jij elkaar zonder onze tussenkomst hebben gevonden, heb je een betalingstermijn afgesproken met de opdrachtgever die wij overnemen met een aantal dagen verwerkingstijd. Als je niet zeker weet welke betalingstermijn voor jou geldt, kun je contact met ons opnemen. 

Om een factuur te betalen moeten alle documenten op orde zijn. Van jou en van de opdrachtgever. Vaak zijn ontbrekende documenten de reden van een latere betaling. Bij het ontbreken van benodigde documenten streven we ernaar om je dat zo snel mogelijk te laten weten. Je kunt ook altijd contact met ons opnemen.

De benodigde gegevens kun je vinden in jouw contract. Verdere informatie over factureren kun je vinden bij onze FAQ's op deze pagina.

In principe kan dit niet. Mochten er zwaarwegende redenen voor jou zijn om dit wel aan te willen passen willen we je vragen contact op te nemen met de afdeling contractmanagement door te bellen naar 030-6001500.

Afhankelijk van de inhuursituatie hebben wij de volgende documenten nodig:

  • Kopie gewaarmerkt uittreksel KvK (niet ouder dan 3 maanden)
  • Kopie G-rekeningovereenkomst met de Belastingdienst (alleen als u in loondienst bent);
  • Volledig ingevulde checklist;
  • Uitslag ondernemerscheck via de belastingdienst;
  • Bewijsstuk omzetbelastingnummer. Soms hebben we klantafhankelijke overige stukken, denk aan:
  • Gewaarmerkte kopieën van het hoogst behaalde diploma;
  • Geheimhouding/integriteitverklaring;
  • Kopie VOG;
  • Verklaring inzake opslagen.

Het contract kunnen we opsturen zodra we een getekende overeenkomst van de opdrachtgever hebben ontvangen. Wij zijn hiervoor afhankelijk van de snelheid van de opdrachtgever. Natuurlijk sporen we de opdrachtgever aan om dit zo snel mogelijk te regelen. Voor informatie over het contract kun je vaak ook bij de inhurende manager van de opdrachtgever terecht.

Algemeen

Om in aanmerking te komen voor een interim-opdracht via Circle8 dien je altijd eerst online te reageren. Het eerste deel van de procedure is online: na het doorlopen van de procedure komt jouw reactie op een specifieke opdracht in behandeling van de desbetreffende recruiter. 

Als jouw profiel aansluit op de opdracht nodigen we je uit voor een gesprek. Mocht dit niet het geval zijn en wij je op dat moment niet verder kunnen helpen, ontvang je een afwijzig.

Elke sollicitatieprocedure bevat een aantal stappen:

  • Een cv-check
  • Een (telefonisch) gesprek met een recruiter van Circle8

Aanvullend kunnen er voor bepaalde opdrachten ook andere selectierondes zijn. Denk aan:

Eerst beslis je op welke wijze je aan de slag wilt. Wil je tijdelijk in dienst of werken vanuit een eigen onderneming? In het eerste geval, kunnen wij helpen bij het kiezen van de juiste contractvorm. Als je een eigen onderneming op wilt starten, moet je contact opnemen met de Kamer van Koophandel.

Als je als zelfstandig professional aan de slag wilt, moet je voldoen aan voorwaarden in de modelovereenkomst. Wij kunnen je hierover adviseren. Meer informatie is te vinden op de pagina over de WDBA.

Selectieprocedure

Heb je nog niet de opdracht van je dromen gezien op onze website? Wil je wel zorgen dat onze recruiters jouw profiel hebben? Klik op deze link en vul de open inschrijving in zodat je bij ons wordt ingeschreven. 

 

Daarnaast kun je een opdracht-alert aanmaken zodat je de nieuwste opdrachten voor jouw zoekfilters per e-mail zal ontvangen.

Nadat je online hebt gereageerd, houden we je via e-mail op de hoogte van de status en de verdere procedure. Je ontvangt na elke stap een e-mail van ons met de relevante informatie.

Gedurende de procedure informeren wij je per e-mail over de status van jouw reactie op de opdracht. Ben je door de selectieprocedure heen? Dan ontvang je van ons hierover een e-mail met daarin de gegevens van de recruiter die jouw reactie verder in behandeling neemt. Voor vragen over de status van je reactie, kun je altijd contact opnemen met jouw recruiter. Je vindt de contactopties rechts naast de opdracht.

Facturen

Als je een vraag hebt over een ingediende factuur, bijvoorbeeld over wanneer deze betaald wordt, kun je jouw vraag mailen naar: basisfactuur@circle8.nl

De factuur kan opgestuurd worden wanneer de periode waar de factuur over gaat is afgesloten.

Na het opstellen van je factuur kun je deze met de benodigde urenverantwoording per mail versturen naar basisfactuur@circle8.nl.

Wanneer je gebruik wilt maken van onze versnelde betalingsservice kun je jouw factuur met een geaccordeerde urenverantwoording versturen naar versneldbetalen@circle8.nl.

Mocht je de factuur per post willen opsturen dan kan dat naar:

Circle8
Fultonbaan 6
3439 NE Nieuwegein

Stuur je factuur naar het mailadres dat van toepassing is op jouw factuur. Dit zijn de adressen:


Meer informatie over versneld betalen en factureren

 

 

Vermeld duidelijk op jouw factuur:

Ultra-snelle betaling en breng 3% in mindering op het ex. btw totaalbedrag. Stuur daarna de factuur naar: versneldbetalen@circle8.nl en wij doen de rest.

Wij betalen jouw factuur gegarandeerd binnen 3 werkdagen.

Voor een versnelde betaling brengen wij kosten in rekening.

Vermeld ‘Versnelde betaling’ op jouw factuur en breng 2% in mindering op het totaalbedrag, excl. btw. Stuur daarna de factuur naar: versneldbetalen@circle8.nl en wij doen de rest. Wij betalen jouw factuur gegarandeerd binnen 8 werkdagen.

Voor een versnelde betaling brengen wij kosten in rekening.

Een correcte factuur dient onze NAW gegevens te hebben:
Circle8
Fultonbaan 6
3439 NE Nieuwegein. 

Daarnaast moeten we de NAW gegevens van jouw bedrijf, jouw BTW-id, jouw KvK-nummer, jouw IBAN-nummer, jouw factuurnummer, factuurdatum, het aantal gewerkte uren, jouw tarief en het btw-bedrag. Mocht je gebruik maken van Versneld betalen of een servicepakket, dien je dit ook expliciet kenbaar te maken op jouw factuur.

In sommige gevallen moet je ook een getekende urenstaat meesturen. De urenstaat vind je hier.

Als een factuur niet correct is zullen we contact met je opnemen. Een incorrecte factuur leidt tot een betalingsvertraging.

In dat geval ontvangen we graag een creditnota of een debetnota. Deze heft de onjuiste factuur boekhoudkundig op. Alleen een nieuwe factuur sturen met het juiste bedrag is niet voldoende, ook voor je eigen boekhouding.

Het BTW-nummer van Circle8 is NL 007929092 B01.

Bekijk al onze gegevens in het  Uittreksel Handelsregister Kamer van Koophandel.

Vermeld duidelijk op jouw factuur:

Hyper-snelle betaling en breng 5% in mindering op het ex. btw totaalbedrag. Stuur daarna de factuur naar: versneldbetalen@circle8.nl en wij doen de rest.

Wij betalen jouw factuur gegarandeerd binnen 1 werkdag.

Voor een versnelde betaling brengen wij kosten in rekening.

Als je een vraag hebt over een ingediende factuur, bijvoorbeeld over wanneer deze betaald wordt, kun je jouw vraag mailen naar: basisfactuur@circle8.nl

De factuur kan opgestuurd worden wanneer de periode waar de factuur over gaat is afgesloten.

Na het opstellen van je factuur kun je deze met de benodigde urenverantwoording per mail versturen naar basisfactuur@circle8.nl.

Wanneer je gebruik wilt maken van onze versnelde betalingsservice kun je jouw factuur met een geaccordeerde urenverantwoording versturen naar versneldbetalen@circle8.nl.

Mocht je de factuur per post willen opsturen dan kan dat naar:

Circle8
Fultonbaan 6
3439 NE Nieuwegein

Stuur je factuur naar het mailadres dat van toepassing is op jouw factuur. Dit zijn de adressen:


Meer informatie over versneld betalen en factureren

 

 

Vermeld duidelijk op jouw factuur:

Ultra-snelle betaling en breng 3% in mindering op het ex. btw totaalbedrag. Stuur daarna de factuur naar: versneldbetalen@circle8.nl en wij doen de rest.

Wij betalen jouw factuur gegarandeerd binnen 3 werkdagen.

Voor een versnelde betaling brengen wij kosten in rekening.

Vermeld ‘Versnelde betaling’ op jouw factuur en breng 2% in mindering op het totaalbedrag, excl. btw. Stuur daarna de factuur naar: versneldbetalen@circle8.nl en wij doen de rest. Wij betalen jouw factuur gegarandeerd binnen 8 werkdagen.

Voor een versnelde betaling brengen wij kosten in rekening.

Voor het opstellen van een factuur zijn er door de belastingdienst factuureisen geformuleerd. Zie het voorbeeld op de website van de belastingdienst.

Als een factuur niet correct is zullen we contact met je opnemen. Een incorrecte factuur leidt tot een betalingsvertraging.

In dat geval ontvangen we graag een creditnota of een debetnota. Deze heft de onjuiste factuur boekhoudkundig op. Alleen een nieuwe factuur sturen met het juiste bedrag is niet voldoende, ook voor je eigen boekhouding.

Het BTW-nummer van Circle8 is NL 007929092 B01.

Bekijk al onze gegevens in het  Uittreksel Handelsregister Kamer van Koophandel.

Als je een vraag hebt over een ingediende factuur, bijvoorbeeld over wanneer deze betaald wordt, kun je jouw vraag mailen naar: basisfactuur@circle8.nl. Wanneer je een servicepakket hebt mag je mailen naar servicepakket@circle8.nl. Wanneer je gebruik wil maken van Versneld betalen mag het naar versneldbetalen@circle8.nl.

In jouw contract staat wanneer jij jouw factuur mag opsturen. Heb je hier vragen over, mail dan naar: basisfactuur@circle8.nl. Wanneer je een servicepakket hebt mag je mailen naar servicepakket@circle8.nl. Wanneer je gebruik wil maken van Versneld betalen mag het naar versneldbetalen@circle8.nl.

Stuur je factuur naar het mailadres dat van toepassing is op jouw factuur. Dit zijn de adressen:


Meer informatie over versneld betalen en factureren

Vermeld duidelijk op jouw factuur:

Ultra-snelle betaling en breng 3% in mindering op het ex. btw totaalbedrag. Stuur daarna de factuur naar: versneldbetalen@circle8.nl en wij doen de rest.

Wij betalen jouw factuur gegarandeerd binnen 3 werkdagen.

Voor een versnelde betaling brengen wij kosten in rekening.

Vermeld ‘Versnelde betaling’ op jouw factuur en breng 2% in mindering op het totaalbedrag, excl. btw. Stuur daarna de factuur naar: versneldbetalen@circle8.nl en wij doen de rest. Wij betalen jouw factuur gegarandeerd binnen 8 werkdagen.

Voor een versnelde betaling brengen wij kosten in rekening.

Na het opstellen van je factuur kun je deze met de benodigde urenverantwoording per mail versturen naar: basisfactuur@circle8.nl. Wanneer je een servicepakket hebt mag je mailen naar servicepakket@circle8.nl. Wanneer je gebruik wil maken van Versneld betalen mag het naar versneldbetalen@circle8.nl.

Onze adresgegevens (die je op de factuur moet zetten) zijn:
Circle8
Fultonbaan 6
3439 NE Nieuwegein

Voor het opstellen van een factuur zijn er door de belastingdienst factuureisen geformuleerd. Zie het voorbeeld op de website van de belastingdienst.

Als een factuur niet correct is zullen we contact met je opnemen. Een incorrecte factuur leidt tot een betalingsvertraging.

In dat geval ontvangen we graag een creditnota of een debetnota. Deze heft de onjuiste factuur boekhoudkundig op. Alleen een nieuwe factuur sturen met het juiste bedrag is niet voldoende, ook voor je eigen boekhouding.

Sommige klanten werken strikt met een eigen urenverantwoording. De uren die voor de deadline zijn goedgekeurd door de manager worden dan 1 keer per maand of om de 4 weken aan ons doorgegeven. We verwachten van je een factuur conform deze urenopgave.

Wij geven aan wanneer wij het voorstel verwachten van de opdrachtgever en wanneer dit voorstel wordt doorgezet naar jou. Ben je het vergeten, bel dan even met de financiele afdeling: 030-6001500.

De uren van de opdrachtgever zijn leidend voor de opmaak van de factuur. We werken in dit geval niet met een geaccordeerde urenstaat. Wij vragen je vriendelijk om in een geval van een verschil in uren de urenregistratie te verifiëren. Als de uren goed zijn verwerkt, komen de uren mee met de volgende urenopgave.

Conform overeenkomst:

  • Binnen 3 werkdagen middels High-speed versneld betalen.
  • Binnen 8 werkdagen middels Premium versneld betalen.
  • Binnen 30 tot 45 dagen als de wettelijke betalingstermijn geldt.
  • Binnen 5 werkdagen nadat wij de betaling van de opdrachtgever hebben ontvangen. De betalingstermijn van de opdrachtgever gaat lopen nadat wij hen een factuur hebben gestuurd. Dat gebeurt doorgaans binnen enkele dagen nadat wij jouw factuur hebben ontvangen.

Het BTW-nummer van Circle8 is NL 007929092 B01.

Bekijk al onze gegevens in het  Uittreksel Handelsregister Kamer van Koophandel.

Vermeld duidelijk op jouw factuur:

Hyper-snelle betaling en breng 5% in mindering op het ex. btw totaalbedrag. Stuur daarna de factuur naar: versneldbetalen@circle8.nl en wij doen de rest.

Wij betalen jouw factuur gegarandeerd binnen 1 werkdag.

Voor een versnelde betaling brengen wij kosten in rekening.

Wet DBA

Als je als zelfstandige werkt of zelfstandigen inhuurt geldt de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (WDBA) ook voor jou. Voor de Belastingdienst moet het duidelijk zijn of er sprake is van een dienstbetrekking, de WDBA moet daarover meer duidelijkheid verschaffen. Het is vanaf 1 mei 2016 niet meer mogelijk om een nieuwe VAR aan te vragen en vanaf 1 mei 2017 kan niet meer gewerkt worden met een VAR.

Nee, wanneer het overduidelijk is dat een zelfstandige een ondernemer is en er dus overduidelijk geen sprake is van een dienstverband is het niet nodig om te werken met een modelovereenkomst. In geval van twijfel is het wel raadzaam om als opdrachtnemer en opdrachtgever te bepalen volgens welke modelovereenkomst gewerkt gaat worden. Op deze manier is het duidelijk binnen welke kaders het werk verricht moet worden om niet als dienstverband beoordeeld te kunnen worden.

Circle8 gaat gebruik maken van modelcontracten en op andere manieren opdrachtgevers helpen bij het mitigeren van de risico’s die ontstaan bij de WDBA. Dat betekent ook dat wij je toestemming vragen voor een juiste opdrachtomschrijving. Het best kunnen wij je hierover adviseren in een gesprek waarbij wij rekening houden met jouw specifieke situatie en belangen. Een (vrijblijvende) afspraak is zo gemaakt door Arno Pronk te mailen.

Als opdrachtgever kun je je volledige vrijwaren van de inleners- en ketenaansprakelijkheid. Dit doe je door in te huren via een intermediair die NEN 4400-1/2 gecertificeerd is en door gebruik te maken van de disculpatieregeling waarbij je 25% van het totale factuurbedrag op een G-rekening afstort. In een gesprek kunnen wij hier gedetailleerder op in gaan. Een (vrijblijvende) afspraak is zo gemaakt door Arno Pronk te mailen.

Ja, op 2 februari 2016 heeft de Eerste Kamer het voorstel voor de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (WDBA) aangenomen. Op 1 mei 2016 is deze wet in werking getreden en geldt er een transitieperiode tot 1 januari 2018. Wel is de politiek nu druk doende de WDBA zodanig te verduidelijken op bijv. de definities van gezagsverhouding en vrije vervanging om onduidelijkheid en onzekerheid in de markt bij inhurende opdrachtgevers en zelfstandigen weg te nemen.

De Belastingdienst heeft een ‘Handreiking beoordelingskader overeenkomsten arbeidsrelaties (Handreiking DBA)’ uitgebracht. De belangrijkste checks vinden zijn op de volgende kenmerken:

  1. Is er sprake van een gezagsverhouding tot de opdrachtgever en
  2. Is er een persoonlijke verplichting om arbeid te verrichten (aspect vrije vervanging)

Als je als zelfstandige werkt of zelfstandigen inhuurt geldt de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (WDBA) ook voor jou. Voor de Belastingdienst moet het duidelijk zijn of er sprake is van een dienstbetrekking, de WDBA moet daarover meer duidelijkheid verschaffen. Het is vanaf 1 mei 2016 niet meer mogelijk om een nieuwe VAR aan te vragen en vanaf 1 mei 2017 kan niet meer gewerkt worden met een VAR.

Nee, wanneer het overduidelijk is dat een zelfstandige een ondernemer is en er dus overduidelijk geen sprake is van een dienstverband is het niet nodig om te werken met een modelovereenkomst. In geval van twijfel is het wel raadzaam om als opdrachtnemer en opdrachtgever te bepalen volgens welke modelovereenkomst gewerkt gaat worden. Op deze manier is het duidelijk binnen welke kaders het werk verricht moet worden om niet als dienstverband beoordeeld te kunnen worden.

Circle8 gaat gebruik maken van modelcontracten en op andere manieren opdrachtgevers helpen bij het mitigeren van de risico’s die ontstaan bij de WDBA. Dat betekent ook dat wij je toestemming vragen voor een juiste opdrachtomschrijving. Het best kunnen wij je hierover adviseren in een gesprek waarbij wij rekening houden met jouw specifieke situatie en belangen. Een (vrijblijvende) afspraak is zo gemaakt door Arno Pronk te mailen.

Als opdrachtgever kun je je volledige vrijwaren van de inleners- en ketenaansprakelijkheid. Dit doe je door in te huren via een intermediair die NEN 4400-1/2 gecertificeerd is en door gebruik te maken van de disculpatieregeling waarbij je 25% van het totale factuurbedrag op een G-rekening afstort. In een gesprek kunnen wij hier gedetailleerder op in gaan. Een (vrijblijvende) afspraak is zo gemaakt door Arno Pronk te mailen.

Ja, op 2 februari 2016 heeft de Eerste Kamer het voorstel voor de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (WDBA) aangenomen. Op 1 mei 2016 is deze wet in werking getreden en geldt er een transitieperiode tot 1 januari 2018. Wel is de politiek nu druk doende de WDBA zodanig te verduidelijken op bijv. de definities van gezagsverhouding en vrije vervanging om onduidelijkheid en onzekerheid in de markt bij inhurende opdrachtgevers en zelfstandigen weg te nemen.

De Belastingdienst heeft een ‘Handreiking beoordelingskader overeenkomsten arbeidsrelaties (Handreiking DBA)’ uitgebracht. De belangrijkste checks vinden zijn op de volgende kenmerken:

  1. Is er sprake van een gezagsverhouding tot de opdrachtgever en
  2. Is er een persoonlijke verplichting om arbeid te verrichten (aspect vrije vervanging)

Als je als zelfstandige werkt of zelfstandigen inhuurt geldt de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (WDBA) ook voor jou. Voor de Belastingdienst moet het duidelijk zijn of er sprake is van een dienstbetrekking, de WDBA moet daarover meer duidelijkheid verschaffen. Het is vanaf 1 mei 2016 niet meer mogelijk om een nieuwe VAR aan te vragen en vanaf 1 mei 2017 kan niet meer gewerkt worden met een VAR.

Nee, wanneer het overduidelijk is dat een zelfstandige een ondernemer is en er dus overduidelijk geen sprake is van een dienstverband is het niet nodig om te werken met een modelovereenkomst. In geval van twijfel is het wel raadzaam om als opdrachtnemer en opdrachtgever te bepalen volgens welke modelovereenkomst gewerkt gaat worden. Op deze manier is het duidelijk binnen welke kaders het werk verricht moet worden om niet als dienstverband beoordeeld te kunnen worden.

In de transitieperiode van 1 mei 2016 tot 1 januari 2018 is het de bedoeling om per verlenging te gaan werken met een modelovereenkomst. Circle8 gebruikt nu nog een tijdelijke goedgekeurde modelovereenkomst, maar zal binnenkort de modelovereenkomst van de Bovib (Brancheorganisaties voor Intermediairs en Brokers) gaan gebruiken. Met opdrachtgevers is Circle8 Groep in gesprek over de WDBA en de inventarisatie van alle lopende contracten. In de loop van 2017 zal duidelijk worden of jouw inzet gecontinueerd kan worden middels een modelovereenkomst of dat we in gesprek met je gaan over een van de alternatieven.

Ja, op 2 februari 2016 heeft de Eerste Kamer het voorstel voor de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (WDBA) aangenomen. Op 1 mei 2016 is deze wet in werking getreden en geldt er een transitieperiode tot 1 januari 2018. Wel is de politiek nu druk doende de WDBA zodanig te verduidelijken op bijv. de definities van gezagsverhouding en vrije vervanging om onduidelijkheid en onzekerheid in de markt bij inhurende opdrachtgevers en zelfstandigen weg te nemen.

De Belastingdienst heeft een ‘Handreiking beoordelingskader overeenkomsten arbeidsrelaties (Handreiking DBA)’ uitgebracht. De belangrijkste checks vinden zijn op de volgende kenmerken:

  1. Is er sprake van een gezagsverhouding tot de opdrachtgever en
  2. Is er een persoonlijke verplichting om arbeid te verrichten (aspect vrije vervanging)

Voorbeeld urenstaat

Deze kun je hier downloaden.

Deze kun je hier downloaden.

Registreren bij Circle8

Om je uit te schrijven, stuur je een mail naar professionals@circle8.nl. Wij regelen vervolgens de uitschrijving.

Wij gaan zeer zorgvuldig met jouw gegevens om, conform de Wet bescherming persoonsgegevens. Jouw gegevens worden in ons computersysteem verwerkt en uitsluitend gebruikt door onze medewerkers. Wij verstrekken je gegevens nooit aan derden zonder uw toestemming.

Klachten en klokkenluidersregeling

Wij willen je zo goed mogelijk helpen, maar er kan soms toch iets misgaan. Deel jouw mening of ervaring over onze dienstverlening via klachten@circle8.nl, we horen het graag.

  • Wij onderzoeken bij welke afdeling je klacht hoort.
  • Deze afdeling gaat met je klacht aan de slag.
  • Als we vragen hebben, nemen we contact met je op.
  • Je krijgt binnen 2 werkdagen een brief of e-mail van ons waarin beschreven staat wat we met jouw klacht doen.

Integriteit is een kernwaarde voor Circle8. We vinden het belangrijk dat vermoedens van misbruik of onregelmatigheden gemeld kunnen worden.

Anders dan een klacht over het proces, is de klokkenluidersregeling bedoeld voor het melden van misstanden met een maatschappelijk belang.

Zowel medewerkers als onze externe stakeholders kunnen via onze klokkenluidersregeling​misbruik of een onregelmatigheid van Circle8 melden. De regeling met bijbehorende meldingsprocedure is hier te vinden.

Wij willen je zo goed mogelijk helpen, maar er kan soms toch iets misgaan. Deel jouw mening of ervaring over onze dienstverlening via klachten@circle8.nl, we horen het graag.

  • Wij onderzoeken bij welke afdeling je klacht hoort.
  • Deze afdeling gaat met je klacht aan de slag.
  • Als we vragen hebben, nemen we contact met je op.
  • Je krijgt binnen 2 werkdagen een brief of e-mail van ons waarin beschreven staat wat we met je klacht doen.

Integriteit is een kernwaarde voor Circle8. We vinden het belangrijk dat vermoedens van misbruik of onregelmatigheden gemeld kunnen worden.

Anders dan een klacht over het proces, is de klokkenluidersregeling bedoeld voor het melden van misstanden met een maatschappelijk belang.

Zowel medewerkers als onze externe stakeholders kunnen via onze klokkenluidersregeling​misbruik of een onregelmatigheid van Circle8 melden. De regeling met bijbehorende meldingsprocedure is hier te vinden.

Wij willen je zo goed mogelijk helpen, maar er kan soms toch iets misgaan. Deel jouw mening of ervaring over onze dienstverlening via klachten@circle8.nl, we horen het graag.

  • Wij onderzoeken bij welke afdeling je klacht hoort.
  • Deze afdeling gaat met je klacht aan de slag.
  • Als we vragen hebben, nemen we contact met je op.
  • Je krijgt binnen 2 werkdagen een brief of e-mail van ons waarin beschreven staat wat we met jouw klacht doen.

Integriteit is een kernwaarde voor Circle8. We vinden het belangrijk dat vermoedens van misbruik of onregelmatigheden gemeld kunnen worden.

Anders dan een klacht over het proces, is de klokkenluidersregeling bedoeld voor het melden van misstanden met een maatschappelijk belang.

Zowel medewerkers als onze externe stakeholders kunnen via onze klokkenluidersregeling​misbruik of een onregelmatigheid van Circle8 melden. De regeling met bijbehorende meldingsprocedure is hier te vinden.

Payrolling

Als je bij één van de opdrachtgevers van Circle8 aan de slag wil en geen eigen onderneming hebt kun je gebruik maken va IT-Agency.

De NBBU CAO voor uitzendkrachten (zonder uitzendbeding).

De CAO NBBU kent een fasensysteem, deze bestaat uit 4 verschillende fasen:

  1. Fase 1 onbeperkt verlengen, duur 26 weken
  2. Fase 2 onbeperkt verlengen, duur 52 weken
  3. Fase 3 maximaal 6 verlengingen in 4 jaar
  4. Fase 4 onbepaalde tijd.

IT-Agency faciliteert overeenkomsten tot en met fase 3.

Er is een pensioenregeling die voorziet in opbouw van pensioen voor werknemers van 21 jaar en ouder. Deelname hieraan is verplicht.
Eerst bouw je, na een wachttijd van 26 weken, pensioen op in de basisregeling. Nadat je 52 weken pensioen hebt opgebouwd in de basisregeling, ga je automatisch naar de plusregeling.


Voor meer informatie kun je terecht de website van Stippensioen.

Als er sprake is van een bruto uurloon overeenkomst, binnen 8 werkdagen na ontvangst goedgekeurde uren en bij een bruto maandloon overeenkomst, rond de 25e van de maand.

Bij een fulltime dienstverband bouw je 16 vakantie-uren op per maand.

Als er sprake is van een bruto uurloon overeenkomst, maandelijks en bij een bruto maandloon overeenkomst in de maand mei of eerder bij uit diensttreding.

Bij ziekte heb je recht op een Ziektewetuitkering, Na het verstrijken van één wachtdag heb je recht op 90% van het bruto salaris, voorzover dit niet meer bedraagt dan het maximum uitkeringsdagloon.

Deze kan na het verstrijken van de maand gestuurd worden naar info@it-agency.nl