De mijlpaal in deze is dat we geen enkele op- of aanmerking hebben gehad op de wijze waarop we onze processen hebben ingericht. De auditor was oprecht onder de indruk. Ons verhaal is helder, transparant en eenduidig: alle deelnemers uit de meest uiteenlopende afdelingen binnen onze organisatie hanteren dezelfde uitgangspunten en vertellen hetzelfde verhaal.

De grote hoeveelheid aan meetpunten en de overzichtelijke doelstellingen in lijn en balans met elkaar tonen een organisatie die (kwalitatief) in control is. De kwaliteitsslag die we vorig jaar hebben gemaakt is niet onopgemerkt gebleven.

Tot slot een compliment van de auditor over het feit dat we tijdens de coronacrisis zo snel en zonder noemenswaardige haperingen vanuit huis alle werkprocessen voortzetten. Het bedrijfscontinuïteitsplan is daarbij van grote waarde: onze dienstverlening blijft daardoor ook in deze tijden onveranderd!

Vragen of opmerkingen over de ISO-9001:2015 normering of andere certificeringen? Neem via onderstaand formulier contact op met onze kwaliteitsmanager Robert da Costa.

Robert da Costa.jpg Neem contact op met Robert da Costa
Add Customer